Chat with us, powered by LiveChat
PRODUS ORIGINAL AUTORIZAT
EXPEDIERE ÎN TERMEN DE 24 DE ORE
ASISTENȚĂ PRIN CHAT, E-MAIL ȘI TELEFON
LINIE TELEFONICĂ GRATUITĂ +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

891,00 RON *

incl. TVA.

Disponibil ca o descărcare instantanee


Sunteți un client de afaceri
sau aveți întrebări de natură juridică?

Sunt aici pentru tine.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2016 Home and Business - pentru organizarea modernă a birourilor și afacerilor...mai mult
Informații despre produs "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"

Microsoft Office 2016 Home and Business - pentru organizarea modernă a birourilor și afacerilor

Ediția Office 2016 Home and Business este concepută pentru a face față tuturor sarcinilor tipice ale afacerilor moderne de zi cu zi - și chiar mai mult: numeroase instrumente practice, ușor de utilizat intuitiv, facilitează utilizarea programelor individuale, ceea ce accelerează finalizarea proiectelor. În special ediția Office 2016 Home and Business oferă un plus semnificativ în ceea ce privește posibilitățile de aplicare în comparație cu alte ediții, datorită integrării programului DTP Publisher 2016 - cu ajutorul acestuia se pot crea în mod profesionist o varietate de publicații pentru toate grupurile țintă: de la corespondența de afaceri la cataloage publicitare mai ample.

Toate programele incluse în Office 2016 Home și Business:

  • Word 2016 - editare de text pentru birou și comunicare privată
  • Excel 2016 - contabilitate, statistică, calcule
  • PowerPoint 2016 - creați prezentări și prelegeri
  • Outlook 2016 - comunicare prin e-mail, calendar, planificare de întâlniri și sarcini
  • OneNote 2016 - creați notițe, colectați și documentați idei

Office 2016 Home and Business oferă, desigur, o gamă întreagă de funcții utile în general:

  • Asistenții inteligenți "Insights", un instrument de căutare care leagă programele Office direct de Bing Search, și "Tell Me", pentru găsirea mai rapidă a funcțiilor, sprijină atât profesioniștii, cât și utilizatorii neexperimentați în editarea documentelor.
  • Utilizatorii sunt conectați în cloud prin intermediul OneDrive și SharePoint. De asemenea, funcțiile cuprinzătoare fac partajarea datelor deosebit de flexibilă, astfel încât Office 2016 optimizează și mai mult colaborarea în ceea ce privește documentele Office și furnizarea acestora în timp real.
  • Noi modele de birouri sunt disponibile și pentru această ediție, dar și pentru celelalte ediții: Modul "Dark Grey" are contraste deosebit de puternice, în timp ce designul "Coloured" afișează programele într-un aspect modern.

Achiziționarea unei ediții 2016 are, de asemenea, avantajul special de a fi compatibilă cu sistemele de operare Microsoft mai vechi, începând cu Windows 7 - o caracteristică importantă, decisivă pentru achiziție, în special pentru acei cumpărători care continuă să utilizeze această versiune sau o versiune ulterioară. Pe lângă versiunea 2016 a Office 2016 Home și Business, puteți achiziționa și ediția Professional Pro (fără abonament!) din magazinul online Wiresoft. Următoarea prezentare generală oferă o prezentare detaliată a tuturor programelor individuale incluse în Office 2016 Home și Business.

Noi funcții generale în Office 2016 Home și Business

Office 2016 Home și Business conține mai multe funcții noi în programele Home și Business, menite să sprijine utilizatorii în munca lor într-un mod semnificativ:

  • "Sie wünschen" (Spune-mi ) este un asistent de operare (în germană: "You wish") care are ca pictogramă forma unui bec. Atunci când un utilizator caută o funcție, acesta tastează pe scurt în câmpul de introducere ceea ce dorește să facă, iar Tell Me îi arată unde și cum să o facă sau îi oferă asistență suplimentară.
  • Insights este, de asemenea, un asistent cu ajutorul căruia se pot obține rezultate de căutare a unor termeni, de exemplu într-un document Office, prin intermediul căutării inteligente susținute de Bing, care sunt afișate în zona laterală a ferestrei Office.
  • Partajarea simplificată facilitează partajarea documentelor Excel, Word și PowerPoint și atribuirea de drepturi individuale destinatarilor.
  • Funcția "Version History" afișează și versiunile mai vechi ale unui document pentru Word, Excel și PowerPoint și le pune la dispoziție.
  • Integrarea OneDrive le permite utilizatorilor să acceseze documentele Office de oriunde și de pe orice dispozitiv final, dacă acestea sunt stocate acolo.
  • Funcția de protecție împotriva pierderii de date (DLP) este disponibilă prin intermediul SharePoint Online și OneDrive for Business pentru documentele Word, Excel și PowerPoint, pentru a crea la nivel central politici pentru utilizarea și eliberarea de date sensibile. De îndată ce este detectat un risc de securitate, utilizatorul în cauză primește o notificare.

Funcții individuale specifice programului în Office 2016 Home și Business

Programele individuale incluse în Office 2016 Home și Business Edition oferă, de asemenea, o gamă întreagă de îmbunătățiri și funcții noi:

Noi funcții Word în Office 2016 Home și Business

Programul Word inclus în Office 2016 Home și Business conține optimizări ale funcțiilor existente, precum și câteva instrumente noi. Acestea fac ca lucrul în echipă la documentele Word să fie și mai eficient, fie la birou, fie online, în cloud. În plus, însă, există și mai multe șabloane în Word 2016, precum și funcția deosebit de practică de a deschide un document PDF direct în program:

  • Deschideți PDF direct în Word: Când deschideți un PDF cu Word 2016, nu doar formatarea, inclusiv fonturile, este adoptată, ci și imaginile și grafica. Acestea pot fi editate direct cu ajutorul instrumentelor integrate în Word. Ulterior, acest document Word poate fi salvat din nou și în format PDF.
  • Noi opțiuni pentru formele WordArt: Word 2016 conține și mai multe opțiuni pentru formele WordArt pentru a proiecta individual documentele cu ajutorul acestora - de exemplu, textele pot fi transformate liber pentru a se potrivi cu forma unui element grafic etc.
  • Introducereaîmbunătățită în timp real: Cu ajutorul instrumentului "introducere în timp real", munca în echipă simultană pe un document Word devine și mai eficientă și, în același timp, mai clară: dacă un anumit utilizator face modificări într-un text Word în timp ce și alți angajați îl au deschis, aceștia pot nu numai să urmărească acțiunile, ci și să le corecteze, dacă este necesar.
  • Funcția de comentariiîmbunătățită : Pe lângă afișarea modificărilor în timp real, funcția optimizată de comentarii din Word afișează comentariile fiecărui membru al personalului, astfel încât ceilalți utilizatori să poată răspunde la acestea direct în același câmp de comentarii. Astfel, toate contribuțiile sunt integrate în mod centralizat în același document Word, astfel încât utilizatorii nu trebuie să scrie e-mailuri despre ele.
  • Dosar fix at: Dosarul în care este stocat fiecare document Word poate fi fixat în mod vizibil sub forma unei liste de salt (jumplist). Astfel, toți angajații pot avea acces imediat la acesta, precum și la toate celelalte documente conținute.

Funcții noi în Excel 2016 pentru Office Home și Business

Printre funcțiile recomandate în Excel 2016 se numără sugestia celui mai potrivit tip de grafic pentru operațiunea de calcul respectivă. Utilizatorii marchează pur și simplu datele respective cu mouse-ul, iar programul creează o selecție de grafice adecvate pe baza datelor reale, ca o previzualizare în direct.

În plus, sunt disponibile mai multe tipuri noi de diagrame pentru a ilustra și mai clar anumite calcule:

  • Diagrama în cascadă este un tip de diagramă cu bare care poate fi utilizată pentru a arăta schimbările pozitive și negative ale unei anumite valori.
  • Histograma este potrivită pentru a afișa distribuțiile de frecvență ale anumitor clase.
  • Tipul treemap afișează în mod viu proporțiile într-o structură ierarhică.
  • Diagrama Pareto aparține histogramelor și este utilizată pentru a vizualiza valorile atât în mod absolut, cât și relativ, sub formă de coloane.
  • Diagrama Sunburst este utilizată în principal pentru a aranja datele ierarhice sub forma unor inele concentrice pentru a arăta relațiile dintre ele.
  • Graficul cu casete - cunoscut și sub numele de boxplot sau box & whiskers - afișează evaluările statistice sub formă de cuartile și mediane.

În plus, Excel în Office 2016 Home și Business oferă câteva tipuri noi de calcule, cum ar fi funcția PROGNOSE.ETS, care generează acum și previziuni viitoare alternative pe termen scurt, inclusiv cele mai bune și cele mai proaste cazuri. Diagramele interactive din tabelele pivot cu funcțiile nou integrate de Business Intelligence oferă, printre altele, navigare drill-down, așa cum este cunoscut în cadrul Procesării Analitice Online (OLAP). Noua funcție LET îmbunătățește puterea de calcul și combinabilitatea în Excel 2016: în cadrul unei formule, intervalele individuale pot fi numite cu ajutorul acesteia. Noul filtru de vizualizare face posibilă ascunderea tipurilor și filtrelor celorlalți angajați dintr-o foaie de calcul și afișarea doar a celor proprii.

Funcțiile PowerPoint în Office 2016 Home și Business

Versiunea 2016 a PowerPoint extinde opțiunile de proiectare a diapozitivelor de prezentare cu noi instrumente, animații și grafice, precum și cu opțiuni de gestionare a timpului:

  • Designerul PowerPoint integrat face diverse sugestii de design atunci când se inserează un grafic sau o ilustrație într-un diapozitiv, care pot fi aplicate imediat cu un clic.
  • Noua funcție PowerPoint Morph vă permite să creați tranziții animate între două diapozitive de prezentare. Morphing funcționează cu imagini și grafice sau forme 3D, dar și cu cuvinte și texte.
  • Instrumentul pensulă este utilizat pentru a evidenția în mod clar elementele individuale, cum ar fi termenii, dar și elementele grafice dintr-o prezentare pe un diapozitiv, prin evidențierea lor în culoare. Evidențierea se face numai în modul de prezentare, documentul PowerPoint în sine nu este modificat.
  • Cronometrarea oferă prezentatorilor un control și mai bun asupra gestionării timpului în timpul unei prezentări: arată întotdeauna timpul disponibil, astfel încât intervalul de timp să fie respectat în ciuda oricăror întârzieri.
  • Funcția de partajare facilitează și mai mult publicarea unei prezentări prin intermediul canalelor de socializare, cum ar fi Facebook, printre altele.
  • Serviciul de prezentare poate fi utilizat cu un cont Microsoft pentru a face o prezentare live accesibilă și altor părți interesate prin intermediul unui browser.

Funcții Outlook noi și practice în Office 2016 Home și Business

Outlook 2016 are o serie de funcții noi care sprijină în primul rând utilizatorii în gestionarea eficientă a avalanșei zilnice de e-mailuri, precum și în găsirea și mai rapidă a conținutului, contactelor și documentelor; de asemenea, trimiterea de fișiere atașate este acum și mai ușoară și mai rapidă:

  • Funcția Clutter separă e-mailurile importante de cele neimportante aflate deja în căsuța de primire și le sortează pe acestea din urmă într-un dosar separat de e-mailuri nedorite; de asemenea, dezactivează tot conținutul potențial periculos, cum ar fi linkurile nesigure sau programele malware. Clutter recunoaște, de asemenea, comportamentul unui utilizator, de exemplu, care e-mailuri sunt citite mai întâi, care sunt citite mai târziu și care sunt complet ignorate, și astfel îmbunătățește continuu criteriile de sortare.
  • Prin intermediul unui dosar de căutare virtual , e-mailurile sau persoanele și contactele sunt mai întâi filtrate în funcție de un criteriu de căutare predefinit și apoi afișate în mod colectiv în cadrul acestuia.
  • După ce introduceți un nume sau faceți clic în câmpul "Către" al unui nou e-mail, agenda de adrese vă sugerează contactele corespunzătoare din agendă, dar și pe cele cu care expeditorul mesajului comunică frecvent.
  • Atașamentele pot fi găsite și trimise chiar mai repede, deoarece Outlook 2016 afișează o listă cu toate fișierele care au fost utilizate ultima dată atunci când faceți clic pe "Atașați fișierul". Atașamentele conțin un meniu derulant cu funcții de deschidere, copiere, salvare sau ștergere imediată cu un singur clic.
  • Prin intermediul OneDrive și SharePoint , fișierele stocate acolo pot fi trimise sub formă de link. Acest lucru reduce semnificativ cantitatea de date din cutia de e-mail.

Programul de luare de notițe OneNote în Office 2016 Home și Business

Nu în ultimul rând, Office 2016 Home și Business include și OneNote, popularul caiet digital, care poate fi folosit aproape oriunde datorită versatilității sale și poate fi utilizat și pe smartphone-uri și tablete

Acesta poate fi utilizat pe smartphone-uri și tablete pentru a lua, edita și partaja notițe de oriunde.

  • Ideile și sarcinile pot fi înregistrate în mod spontan cu OneNote și sincronizate pe toate dispozitivele finale.
  • Aceasta include, de asemenea, imagini, fișiere video și texte. Recunoașterea integrată a textului și a vorbirii face posibilă căutarea de cuvinte cheie în texte din imagini (de exemplu, capturi de ecran) și fișiere vocale.
  • OneNote se integrează cu diverse programe Office, facilitând luarea de notițe în cadrul acestora.
  • Pe dispozitivele cu funcție tactilă, notele pot fi, de asemenea, introduse de mână.
  • De asemenea, notele pot fi legate între ele, iar conținutul din surse de internet poate fi legat automat.
  • Caietele de notițe pot fi stocate pe OneDrive și pot fi partajate cu alți utilizatori.

Cerințe de sistem pentru Office 2016 Home și Business:

MS Office Home and Business este disponibil într-o versiune pe 32 de biți și una pe 64 de biți. În mod normal, versiunea pe 64 de biți este instalată automat - pe un sistem de operare pe 32 de biți cu un procesor x86, poate fi instalată doar versiunea pe 32 de biți. În funcție de versiune, cerințele hardware individuale pot fi diferite - în special în ceea ce privește memoria și spațiul pe hard disk. Trebuie respectate următoarele cerințe minime:

  • Sistem de operare: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11
  • Procesor: procesor x86 sau x64 bit cu cel puțin 1 GHz și SSE2
  • Memorie: 1 GB RAM (32 de biți), 2 GB RAM (64 de biți)
  • Spațiu pe hard disk: cel puțin 3,0 GB
  • Afișaj: rezoluție minimă de 1.024 x 768
  • Placă grafică: cel puțin o placă grafică DirectX 10 pentru accelerarea hardware a graficii

Cumpărați MS Office 2016 Home and Business ieftin la Wiresoft în magazinul nostru online

Ediția MS Office 2016 Home și Business este disponibilă în magazinele obișnuite. În magazinul online Wiresoft, software-ul Office 2016 Home și Business este disponibil și individual, ca versiune de achiziție și fără obligații, ca și în cazul unui abonament cu actualizări de software; prin urmare, la achiziționarea prin intermediul Wiresoft sunt suportate doar costurile unice. Achiziționați versiunea completă a programului, cu o gamă identică de programe și funcții pe care le oferă licența de vânzare cu amănuntul, singura diferență fiind că acest pachet Office 2016 Home și Business este o singură licență care este utilizată exclusiv de dumneavoastră.

Achiziționarea de software sigur cu Wiresoft: Cumpărarea Office 2016 Home and Business sau a oricărei alte ediții Office 2016 de la Wiresoft nu este doar deosebit de ieftină și convenabilă, ci și sigură: Acest software Office 2016 Home and Business este o licență pentru un singur utilizator, O licență pentru un singur utilizator de la Wiresoft nu are niciun efect asupra domeniului de aplicare a programelor sau a funcționalității acestora, iar software-ul nu este supus uzurii prin utilizare.

Wiresoft vinde numai versiuni complete ale programelor MS Office Home și Business sau ale altor programe Microsoft care sunt identice cu versiunile sau edițiile originale Microsoft; de asemenea, acestea provin numai din surse legale de la primii cumpărători cu sediul în Europa.

Prin urmare, atunci când achiziționați Office 2016 Home și Business de la Wiresoft Software Shop, nu riscați nimic din punct de vedere juridic, deoarece comerțul este permis în mod expres de lege, lucru confirmat și de numeroase hotărâri judecătorești.

Acest software Office 2016 Home and Business poate fi instalat pe PC-ul dumneavoastră imediat după ce procesul de achiziție a fost complet și descărcarea a fost finalizată, putând fi activat cu cheia de licență furnizată odată cu achiziția și utilizat fără restricții de timp sau de altă natură.

Achiziționarea pachetelor de software Microsoft Office este o modalitate economică pentru clienții Wiresoft de a putea cumpăra astfel de programe, care în mod normal nu sunt disponibile, la un preț deosebit de avantajos. Prin urmare, în special utilizatorii independenți și privați, dar și IMM-urile beneficiază de oferta noastră de software la preț redus: cu Wiresoft, nu numai că primesc toate avantajele exclusive ale Office 2016 Home și Business Edition, dar economisesc și bani la achiziție!

Pe lângă Office 2016 Home și Business Edition, puteți găsi și alte ediții și versiuni, precum și alte programe Office ca versiune de achiziție în magazinul de software Wiresoft. Dacă aveți întrebări despre Office 2016 Home și Business sau despre o altă ediție Microsoft Office 2016, apelați la consultanța noastră competentă prin e-mail, telefon sau chat.

Citiți, scrieți și discutați recenzii...mai mult
Comentariile clienților pentru "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"
Scrieți o recenzie
Recenzile vor fi activate după verificare.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Am luat act de reglementările privind protecția datelor.

Ultima vizualizare