Chat with us, powered by LiveChat
JURIDIC
Clienți de afaceri
telephone
Ajutor pentru instalare
+49 69 173261340
 
Trustmask
Nu s-au găsit rezultate pentru filtrare!
MICROSOFT OFFICE 2007 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2007 STANDARD
Iată câteva informații despre Microsoft Office 2007 Standard ca descărcare online MLK în germană și în multe alte limbi: Informații despre produs: Microsoft Office 2007 Standard este disponibil din iunie 2007 și permite o muncă...
67,90 RON *
MICROSOFT OFFICE 2007 ENTERPRISE MICROSOFT OFFICE 2007 ENTERPRISE
Cu noi cumpărați ieftin Microsoft Office 2007 Enterprise - as download full version ESD! Iată câteva informații despre Microsoft Office 2007 Enterprise ca și descărcare online MLK în germană și în multe alte limbi: Informații despre...
136,90 RON *
MICROSOFT OFFICE 2007 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2007 PROFESSIONAL PLUS
Microsoft Office 2007 Professional Plus - toate aplicațiile pentru profesioniștii din domeniul afacerilor într-un singur pachet sub formă de licență unică MS Office 2007 - și odată cu ea și ediția 2007 Professional Plus - reprezintă o...
103,90 RON *

Ce programe sunt incluse?

În funcție de versiunea de software pe care o alegeți, există diferențe în ceea ce privește programele incluse. Explicăm ce aplicații sunt disponibile și ce sarcini îndeplinesc acestea.

Microsoft Word

Word este, de departe, cel mai utilizat program de procesare a textelor din lume. Acesta este inclus în pachetul Office atât pentru Windows, cât și pentru Mac. Programul nu este potrivit doar pentru uz privat, ci și pentru uz comercial.

Pe scurt: Microsoft Word dispune de toate funcțiile necesare pentru a pregăti o lucrare scrisă pentru publicare. Pe lângă formatarea textului, Word poate fi folosit și pentru a edita documente în format grafic. În plus, programul sprijină procesele administrative de afaceri, cum ar fi crearea de scrisori de serie.

Microsoft Excel

Microsoft Excel este cel mai utilizat program de calcul tabelar. Puteți nu numai să creați tabele, ci și să efectuați calcule extinse cu ajutorul formulelor și funcțiilor. Rezultatele pot fi evaluate cu ajutorul funcțiilor de sortare, grupare și filtrare, precum și al tabelelor pivot și pot fi afișate grafic în diagrame.

Pentru o imagine de ansamblu mai bună, Excel are diferite registre de lucru cu diferite file. Puteți crea 65.000 de file pe registru de lucru

Microsoft PowerPoint

PowerPoint este un program Microsoft cu care puteți crea prezentări. La fel ca Word și Excel, este disponibil pentru Windows și Mac.

Microsoft PowerPoint este considerat un program orientat spre pagini, deoarece pentru fiecare diapozitiv sunt disponibile opțiuni de design extinse. Opțiunile de design sunt foarte versatile. Depinde numai de dumneavoastră dacă doriți să inserați texte, grafice, tabele și diagrame sau conținut multimedia, cum ar fi filme și sunete. Există numeroase efecte pentru tranziția diapozitivelor.

Microsoft Access

La fel ca și celelalte aplicații, MS Office Access este disponibil ca aplicație office individuală sau ca parte a pachetului Office. Software-ul este disponibil numai pentru Windows și este deosebit de potrivit pentru companii. Cu Access puteți crea și gestiona în principal aplicații de baze de date. Acestea pot fi generate atât ca aplicații pentru PC, cât și ca aplicații pentru browser. Ulterior, bazele de date pot fi puse la dispoziția colegilor respectivi.

Microsoft Publisher

Microsoft Publisher este un software de editare de birou. Este utilizat pentru a crea publicații tipărite, titluri de e-mail și prezentări de produse. De asemenea, pot fi create felicitări și invitații. Programul diferă de MS Word prin faptul că, în acest caz, accentul se pune pe editarea machetei.

Aplicația se adresează companiilor mai mici și clienților privați. Deoarece șabloanele de design sunt deja incluse, conținutul poate fi editat și publicat rapid.

Microsoft Outlook

Gama de produse MS este completată de serviciul de e-mail Outlook. Acolo puteți primi și gestiona e-mailurile imediat ce v-ați configurat adresa de e-mail.

În plus față de funcția de e-mail, există și un calendar integrat în care puteți transmite întâlnirile direct dintr-un e-mail la data respectivă. În acest fel, evitați erorile la transferul datei și orei. Puteți accesa în orice moment e-mailurile și întâlnirile arhivate - chiar și fără internet.

Microsoft Office 2007: Lansarea și dezvoltarea pieței

  • Anunțul unei noi versiuni Office sub numele de cod "Office 12" a fost făcut în 2005.
  • Cu ocazia conferinței WinHEC (Windows Hardware Engineering Conference), Bill Gates a prezentat Beta 2 pe 23 mai 2006. Programul Microsoft beta a fost pus la dispoziție pentru testare. De la sfârșitul lunii mai până la sfârșitul lunii octombrie 2006, versiunea a fost descărcată de 3,5 milioane de ori. Numai în Germania au fost efectuate 500 000 de descărcări.
  • La 14 septembrie 2006, a fost prezentată o actualizare tehnică a versiunii Beta 2, care conținea unele modificări ale interfeței cu utilizatorul. În plus, au fost corectate erorile de program din versiunea Beta 2.
  • Faza beta s-a încheiat la 30 octombrie 2006 și de atunci versiunea nu mai poate fi descărcată. Doar câteva zile mai târziu, dezvoltarea a fost încheiată cu lansarea în fabricație. Succesorul Office 2003 a apărut pe piața pentru utilizatorii individuali la 30 ianuarie 2007, în același timp cu sistemul de operare Windows Vista. Companiile ar putea achiziționa atât Office 2007, cât și Windows Vista încă din noiembrie 2006.
  • Succesorul Office 2010 a apărut pe piață în anul cu același nume.
  • La data de 10 octombrie 2017, Microsoft a întrerupt asistența tehnică pentru Office 2007.

Aceste inovații vă așteaptă

  • Pentru prima dată, Office 2007 nu are structura familiară a meniului și barele de instrumente obișnuite. În această versiune, structura meniului este înlocuită de o bară multifuncțională, denumită și panglică. Avantajul acestui lucru este că comenzile sunt grupate împreună, iar acestea, la rândul lor, sunt grupate în file. În acest fel, programul devine mai clar, permițându-vă să selectați mai rapid funcțiile dorite.
  • Filele standard ale unei aplicații de birou sunt completate de diverse puncte de afișare care sunt disponibile în funcție de context. Există două tipuri: Filele de program, care pot fi selectate numai într-un anumit mod de vizualizare, și filele de context, care sunt disponibile atunci când se lucrează cu grafice, tabele și diagrame, de exemplu.
  • O altă caracteristică nouă a Office 2007 sunt așa-numitele Live Previews. Funcțiile de format, șabloanele și modelele sunt afișate într-o previzualizare în timp real în fereastra documentului.
  • Odată cu această versiune, Microsoft introduce un nou format de fișier standard (OpenXML) bazat pe XML. Modelele anterioare de MS Office pot deschide și edita formatul cu ajutorul unui convertor gratuit.
  • Modul de compatibilitate permite salvarea în formate de fișiere vechi. Acest lucru înseamnă că documentele pot fi citite cu ușurință și cu versiunile mai vechi de Office pentru Windows și Mac.
  • Microsoft Office 2007 introduce, de asemenea, un nou format de export (XPS) similar cu PDF.

Ce versiune Office 2007 este potrivită pentru fiecare utilizator?

Wiresoft® oferă software-ul Office 2007 în trei versiuni diferite. Vă arătăm care sunt disponibile și care este cel mai potrivit pentru aplicația pe care o planificați.

Professional Plus

Această versiune este potrivită în special pentru clienții corporativi. Professional Plus vă ușurează munca de zi cu zi la birou. Datorită unei varietăți de programe simple și intuitive, puteți să vă cartografiați cu ușurință procesele companiei dumneavoastră și să vă asigurați o mai mare eficiență. Soluția completă de software office este disponibilă pentru clienții din mediul de afaceri sub formă de descărcare și este echipată cu toate aplicațiile din gama de produse Microsoft.

Aceste programe sunt disponibile pentru utilizare

  • Microsoft Word 2007
  • Microsoft Excel 2007
  • Microsoft PowerPoint 2007
  • Microsoft Access 2007
  • Microsoft Publisher 2007
  • Microsoft Outlook 2007

Întreprindere

Indiferent dacă sunteți la serviciu sau acasă, versiunea Enterprise a Office 2007 vă permite să profitați la maximum de munca dumneavoastră, oriunde v-ați afla. Nu contează dacă folosiți un computer, un telefon sau un browser web. Sunt disponibile aceleași programe ca și în cazul Professional Plus. La Wiresoft® primiți versiunea completă sub formă de licență pentru un singur utilizator cu un al doilea drept de utilizare.

Standard

Office Standard-2007 se adresează în primul rând utilizatorilor privați și întreprinderilor mici care au nevoie de o selecție de instrumente de productivitate. Versiunea Standard este un software de birou cu programe de bază care vă permit să îndepliniți sarcini rapid și ușor. Fie că doriți să concepeți documente în mod clar, să creați foi de calcul sau prezentări și să gestionați e-mailuri, intrări în calendar și contacte - totul este posibil.

Aceste programe sunt incluse:

  • Microsoft Word 2007
  • Microsoft Excel 2007
  • Microsoft PowerPoint 2007
  • Microsoft Outlook 2007

Cum se instalează Office 2007 pe Windows 10?

Office 2007 nu mai beneficiază de suport pentru versiunea mainstream, dar îl puteți instala și utiliza în continuare pe Windows 10. Vă arătăm pas cu pas cum să procedați cel mai bine:

Instalarea Microsoft Office 2007

  1. Introduceți CD-ul în unitate. Dacă expertul de instalare nu pornește automat, mergeți la unitatea de CD și selectați "SETUP.EXE".
  2. Vi se va cere cheia de produs. Introduceți-l. Cheia produsului se găsește de obicei pe un autocolant de pe carcasa CD-ului.
  3. Citiți condițiile de licență software Microsoft și acceptați-le. Acum faceți clic pe "Next" (Următorul).
  4. Urmați instrucțiunile. După instalarea Office 2007, puteți închide fereastra.

Activați Microsoft Office 2007

Pentru a vă asigura că toate programele Office continuă să funcționeze fără probleme, trebuie să activați Office.

  1. Faceți clic pe butonul Microsoft Office. Apoi faceți clic pe "Opțiuni" și pe "Activare Microsoft Office".

De asemenea, ar trebui să știți următoarele

Nu mai există actualizări de securitate, opțiuni de suport de orice fel sau actualizări de performanță și compatibilitate pentru Microsoft Office 2007. Furnizorul Microsoft a renunțat la aceste servicii în octombrie 2017. Este încă posibil să utilizați toate programele Office 2007. Cu toate acestea, pot apărea lacune de securitate. Prin urmare, descoperiți pachete software mai noi, cum ar fi Office 2013Office 2016 și Office 2019.

Pentru posesorii de produse Apple, există, de asemenea, Office pentru Mac. Fie că sunteți utilizator privat, student sau companie - veți găsi ediția potrivită pentru fiecare domeniu de aplicare.

Comandați MS Office la Wiresoft® - rapid și fără complicații

Comandați Office 2007 cu ușurință în magazinul online Wiresoft®! La noi, nu beneficiați doar de prețuri accesibile, ci și de produse de primă clasă. Vă întrebați de ce licențele software sunt atât de ieftine la noi în comparație cu alți furnizori? La această întrebare este ușor de răspuns. Achiziționăm licențe uzate în cadrul unor preluări, fuziuni sau insolvențe și le oferim la un preț redus. Principiul reciclării software-ului uzat este util atât pentru companiile care îl vând, cât și pentru cele care îl cumpără. Marele avantaj pentru dumneavoastră: toate aplicațiile Microsoft Office 2007 pot fi utilizate fără restricții!

Deoarece livrarea bunurilor are loc exclusiv prin mijloace digitale, nu există costuri suplimentare pentru dumneavoastră. Pachetul MS Office vă este disponibil după maximum 24 de ore. Plătiți în mod convenabil cu o metodă de plată la alegere. Oferim plata anticipată, PayPal, card de credit, transfer bancar instantaneu și cumpărare în cont.