Microsoft Office 2019 pentru Windows
În comparație cu predecesorul său, noua versiune Office 2019 de la Microsoft oferă o serie de caracteristici noi care fac ca lucrul la documente - singur sau în echipă - să fie și mai flexibil. OneDrive permite partajarea simplă a datelor și a documentelor în cloud - pentru colaborarea între echipe pe documente.
Microsoft a adăugat, de asemenea, funcții suplimentare la programele Office, precum Word, Excel și PowerPoint, care oferă posibilități extinse pentru documente de text, foi de calcul și prezentări: Word conține, printre altele, funcția de dictare Microsoft Dictate, precum și un instrument de traducere; Excel conține, de exemplu, soluția de analiză "Publish in Power BI" ca un nou element de meniu; iar în PowerPoint sunt disponibile noi animații, cum ar fi Morph și Zoom.
În plus, în aceste programe sunt disponibile și temele de fundal alb, gri închis și negru, ultimele culori fiind ușor de privit și făcând astfel munca pe ecran și mai relaxantă.
Noua versiune Office are un aspect ușor diferit față de versiunea 2016: pagina de start a programelor afișează acum și fișierele Office care au fost partajate de utilizatori prin intermediul cloud-ului. În rest, utilizatorii vor găsi obișnuita navigare intuitivă în meniu. Microsoft OneNote nu mai este inclus, dar poate fi utilizat în Windows 10 prin intermediul aplicației universale pentru Windows.
Pachetul MS Office 2019 este disponibil și ca versiune offline
Pe lângă abonamentul de software, noua versiune Microsoft Office este disponibilă și ca versiune offline pentru instalare. Acest lucru înseamnă: utilizatorii care preferă să lucreze cu programe Windows într-un mediu on-premise pot utiliza pachetul software Office 2019 în mod permanent, fără o conexiune la cloud.
La Wiresoft, cele două ediții Office 2019, Standard și Professional Plus, sunt disponibile în varianta stand-alone. Acestea oferă funcții și mai cuprinzătoare decât celelalte ediții și sunt potrivite în special pentru persoanele care desfășoară activități independente sau liber-profesioniști, precum și pentru companiile mici și mari.
Instalare prin Click to Run
În comparație cu Office 2016, versiunea 2019 utilizează tehnologia de instalare Click-to-Run (click-and-run). C2R oferă actualizări lunare de securitate și reduce cerințele de rețea cu ajutorul tehnologiei sale de optimizare a descărcărilor.
Toate aplicațiile și aplicațiile Office sunt instalate automat. Cu toate acestea, cu ajutorul instrumentului de implementare Office, este posibil să instalați numai aplicații individuale.
MS Office 2019 este compatibil doar cu PC-urile care rulează pe Windows 10; computerele Mac trebuie să aibă instalată una dintre ultimele trei versiuni actuale ale MacOs.
Toate versiunile Office 2019 sunt disponibile în versiuni pe 32 și 64 de biți. Versiunea pe 64 de biți necesită cel puțin 4 GB de memorie RAM.
Noi funcții generale în programele Office 2019
Pachetul Office 2019 conține o serie de funcții noi pentru toate versiunile care sunt disponibile în diverse programe, cum ar fi Word, Excel și PowerPoint; în plus, există opțiuni îmbunătățite în programele individuale pentru procesarea textului, în analize și în proiectarea de șabloane etc. Cele mai importante sunt explicate pe scurt mai jos.
Funcția de traducere
În versiunile actuale ale Word, Excel și PowerPoint există acum o funcție de traducere; în Outlook, aceasta poate fi instalată ulterior cu ajutorul Office AddIn Translator for Outlook. Acesta oferă avantajul că nu mai trebuie să apelați o pagină web prin intermediul browserului pentru a traduce un text sau o secțiune, ci puteți face acest lucru imediat prin intermediul meniului cu Check > Translate.
Desenul cu mâna liberă
Acest instrument vă permite să creați și să inserați schițe, forme sau chiar reprezentări matematice dintr-un desen la mână liberă; acest lucru este posibil chiar și fără un ecran tactil, deoarece aplicația funcționează și cu ajutorul mouse-ului.
Sprijinirea corecției erorilor pentru accesibilitate
Corectarea erorilor de sprijin face sugestii pentru a face un document accesibil, astfel încât acesta să poată fi citit și editat cu ușurință de către persoanele cu handicap. Aceasta se bazează pe standarde internaționale obligatorii pentru accesibilitate.
Feedback audio
Feedback-ul audio, dacă este activat, este furnizat cu un sunet de confirmare atunci când se trimite un e-mail sau când se șterg obiecte sau se introduce conținut. Există, de asemenea, o notificare sonoră atunci când opțiunile ecranului au fost modificate.
Suport îmbunătățit pentru stilouri pentru dispozitive tactile
În special utilizatorii care utilizează Office 2019 și pe un dispozitiv cu ecran tactil prin intermediul unui stilou beneficiază de suportul optimizat al acestui mod de operare. Nu numai că intensitatea presiunii a fost îmbunătățită, dar au fost integrate și noi efecte de înclinare. Liniile curbe pot fi trasate acum cu diferite intensități de presiune, iar lățimea sau intensitatea unei linii poate fi modificată prin înclinarea stiloului.
Funcții noi în programele individuale Office 2019
În plus, Office 2019 oferă mai multe caracteristici noi în programele individuale; acestea includ:
Word 2019: Introduceți pictograme bazate pe vectori
Cea mai recentă versiune a Word include acum posibilitatea de a insera în text grafice sau pictograme bazate pe vectori. Selecția Pictograme conține diverse grafice scalabile care pot fi inserate într-un document Word cu un clic și mărite fără pierderi de calitate.
În plus, acum este posibilă ascunderea barelor de editare și afișarea unui text pe ecran complet, ceea ce favorizează concentrarea în timpul citirii.
Excel 2019: Noi funcții de analiză a datelor și tipuri de diagrame
Pe lângă noile funcții de analiză a datelor, Excel a fost extins și pentru a include mai multe tipuri de diagrame, de exemplu, diagrame clare de tip pâlnie pentru afișarea canalelor de vânzări și a pâlniilor de vânzări, precum și hărți 2D pentru afișarea datelor geografice ca vizualizări precise.
PowerPoint 2019: Animații pentru obiecte 3D
Office 2019 oferă acum posibilitatea de a insera și edita obiecte 3D dintr-o galerie online sau de pe desktop în documentele Office. În special în PowerPoint, sunt disponibile în acest scop funcții precum morph și zoom pentru a le anima, de exemplu, pentru a roti vizualizarea.
Perspective pentru 2019: Concentrați-vă pe elementele esențiale
Noua funcție Clutter este o funcție inteligentă care îi ajută pe utilizatori să gestioneze fluxul zilnic de e-mailuri. Clutter recunoaște în mod automat care sunt e-mailurile importante și le redirecționează către căsuța de primire. Funcția de traducere este, de asemenea, disponibilă după instalare prin intermediul add-in-ului Office Translator for Outlook.
Edițiile Office 2019 la Wiresoft
Office 2019 vine într-un total de cinci versiuni - dintre acestea, Office 2019 Standard și Office 2019 Professional Plus sunt oferite la Wiresoft. Aceste două versiuni au caracteristici și programe mai cuprinzătoare decât versiunile Home & Student, Home & Business și Professional, iar Professional Pro include toate caracteristicile versiunii Standard.
Microsoft Office 2019 Standard
Software-ul Office 2019 Standard este deosebit de potrivit pentru companiile și persoanele fizice care trebuie să gestioneze zilnic procese și sarcini de afaceri mai complexe.
În acest scop, sunt disponibile și alte funcții practice, cum ar fi Update Control sau Telemetry App, dar și Group Policy, precum și Terminal Services sau RDS și Microsoft Publisher.
Aplicație de telemetrie
Aplicația Telemetry App din Windows Office 2019 Standard cu Telemetry Dashboard din Windows Office 2019 este un instrument sub forma unui registru de lucru Excel. Acesta este configurat pentru o bază de date de întreprindere și este utilizat pentru a colecta date privind utilizarea, inventarul și integritatea documentelor Office. Acesta poate fi utilizat pentru a verifica compatibilitatea suplimentelor specifice companiei în vederea optimizării utilizării acestora.
Servicii desktop la distanță
Serviciile Remote Desktop Services (RDS) pentru Office Standard fac ca programe precum Word, Excel și PowerPoint să fie disponibile ca aplicații web pentru utilizare online. Astfel, utilizatorul principal al unui terminal licențiat poate utiliza aceste programe pe un al doilea dispozitiv mobil.
Editor pentru publicații
MS Publisher, care este disponibil doar în versiunea pentru Windows, este un instrument puternic care poate fi folosit pentru a proiecta în mod convingător nu doar prezentări, ci și materiale tipărite. Cu ajutorul funcției "drag & drop", imaginile și graficele sunt importate direct în zona de desen a Publisher și editate acolo.
Microsoft Office 2019 Professional Plus
Pachetul Professional Plus le oferă utilizatorilor toate funcțiile și serviciile programului oferite de ediția Office 2019. Printre acestea se numără funcțiile Access, Skype for Business, Email Retention, Data Loss Prevention, Site Mailboxes, Archiving, Spreadsheet Tools și Enterprise Voice. De remarcat în special:
Acces pentru profesioniștii exigenți din domeniul afacerilor
Access este un instrument puternic în versiunea Professional Plus, care permite utilizatorilor nu numai să creeze baze de date pentru aplicații de afaceri flexibile, ci și să le gestioneze în mod cuprinzător. Sunt disponibile instrumente de proiectare versatile pentru dezvoltarea unor sisteme personalizate de colectare și analiză a datelor, de exemplu, pentru rapoarte de stare, care sunt utilizate intuitiv.
Prevenirea pierderii de date (DLP) pentru a preveni pierderea de date
Securizarea datelor confidențiale, cum ar fi numerele de carduri de credit sau dosarele medicale, care sunt stocate din ce în ce mai mult în cloud, este o sarcină esențială pentru multe companii. Prevenirea pierderii de date în MS Office Professional Plus 2019 oferă protecție împotriva accesului neautorizat sau a furtului de date sensibile care sunt disponibile, de exemplu, prin intermediul Exchange Online, SharePoint Online sau OneDrive for Business, dar și la nivel local în fișiere Word, Excel și PowerPoint. Astfel, DLP poate fi utilizată pentru a identifica și monitoriza astfel de date și pentru a asigura conformitatea.
Enterprise Voice pentru o comunicare cuprinzătoare
Această soluție Skype for Business oferă funcții complete pentru comunicații unificate. Enterprise Voice poate fi conectat la sistemele telefonice existente și oferă funcții practice, cum ar fi grupurile de răspuns, parcarea apelurilor și acceptarea și gestionarea apelurilor în echipă.
Cerințe de sistem pentru Office 2019
Pentru a profita la maximum de Office 2019 pe un computer, acesta trebuie să îndeplinească următoarele cerințe: Procesor recomandat pentru PC: 1,6 GHz, procesor cu 2 nuclee: pentru Mac: MacOs (una dintre cele 3 versiuni actuale) cu procesor Intel.
Memoria principală pentru PC: 2 GB în versiunea pe 32 de biți, 4 GB în versiunea pe 64 de biți: Mac: 4 GB.
Spațiu liber pe hard disk pentru PC: 4 GB, pentru Mac: 10 GB. Pentru o vizualizare optimă, ecranul trebuie să aibă o rezoluție de 1.280 x 768 pixeli (PC) sau 1.280 x 800 pixeli (Mac).
Cumpărați Microsoft Office 2019 Editions la un preț redus la Wiresoft
La Wiresoft, puteți găsi versiunile MS Office 2019 Standard și Professional Plus la un preț deosebit de scăzut ca versiune offline fără abonament. Ambele produse sunt versiuni complete, cu suport complet din partea Microsoft, și nu versiuni OEM. Wiresoft vinde numai software original Microsoft, acestea sunt licențe neutilizate și, prin urmare, gratuite, care provin de la companii europene și au fost verificate de Wiresoft pentru autenticitate și funcționalitate. Acest lucru este confirmat de numeroșii noștri clienți mulțumiți care au încredere în produsele software de la Wiresoft. Dacă aveți întrebări cu privire la versiunea Office 2019 care se potrivește cel mai bine cerințelor dumneavoastră, nu ezitați să ne contactați.