PRODUS ORIGINAL AUTORIZAT
EXPEDIERE ÎN TERMEN DE 24 DE ORE
ASISTENȚĂ PRIN CHAT, E-MAIL ȘI TELEFON
LINIE TELEFONICĂ GRATUITĂ +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS

MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS

460,20 RON * 767,00 RON * (40% salvat)

incl. TVA.

Disponibil ca o descărcare instantanee


Sunteți un client de afaceri
sau aveți întrebări de natură juridică?

Sunt aici pentru tine.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

  • SW10009
  • 79P-05552

Beneficii

- Livrare rapidă
. - Produs original autorizat
. - Expediere în termen de 24 de ore
. - Suport prin chat, e-mail și telefonic
.
MS Office 2016 Professional Plus - mai mult decisiv pentru afaceri MS Office 2016...mai mult
Informații despre produs "MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS"

MS Office 2016 Professional Plus - mai mult decisiv pentru afaceri

MS Office 2016 Professional Plus este cea mai cuprinzătoare ediție a Microsoft Office-Versiunea 2016, care conține toate programele necesare într-o companie, nu numai pentru a gestiona sarcinile zilnice obișnuite ale proiectelor, ci și pentru a comunica eficient cu ceilalți și pentru a gestiona baze de date extinse: Pe lângă clasicele Office-programe Word, Excel, PowerPoint și Outlook, Professional Plus oferă cu OneNote și Publisher modalități de a capta și împărtăși digital idei și inspirații, precum și de a proiecta și publica în mod profesionist publicații pentru publicitate și alte scopuri.

Plusul decisiv al acestei ediții Office este însă integrarea Access, software-ul pentru crearea simplă a aplicațiilor de baze de date și, mai ales, ca o componentă exclusivă: Skype for Business - pentru o gamă largă de posibilități de comunicare.

Toate programele sunt incluse în Office 2016 Professional Plus:

  • Word 2016 - creați texte în numeroase formate pentru uz profesional și personal
  • Excel 2016 - calcule complexe pentru contabilitate, statistică și multe altele
  • PowerPoint 2016 - creați prezentări informative
  • Outlook 2016 - pentru organizarea e-mailurilor și a contactelor, precum și pentru planificarea programărilor și a sarcinilor
  • OneNote 2016 - capturați notițe din mers și partajați-le cu alții
  • Publisher 2016 - proiectați toate tipurile de suporturi de imprimare pentru a fi imprimabile
  • Access 2016 - proiectarea aplicațiilor de baze de date pentru afaceri
  • Skype for Business 2016 - opțiuni de comunicare sigure și diverse

Office 2016 Professional Plus oferă, în general, și câteva inovații față de versiunea anterioară - inclusiv următoarele caracteristici:

  • Pentru toate edițiile sunt disponibile noi modele Office, cu ajutorul cărora programele individuale pot fi concepute individual din punct de vedere cromatic: În modul "Dark Grey", contrastele puternice facilitează munca, în timp ce designul "Colorat" aduce un aspect modern.
  • Cu ajutorul asistenților inteligenți "Insights", căutarea Bing este legată de fiecare persoană în parte Office-în timp ce "Spune-mi" face ca găsirea funcțiilor de editare să fie și mai rapidă.
  • OneDrive și SharePoint conectează utilizatorii Office în cloud - pentru o furnizare flexibilă și sigură și pentru o colaborare în timp real asupra documentelor.
  • Protecția împotriva pierderilor de date (DLP) oferă posibilitatea de a crea la nivel central politici pentru documentele Word, Excel și PowerPoint pentru a reglementa utilizarea și eliberarea datelor sensibile.

Ediția Office 2016 Professional Plus nu a fost concepută inițial pentru clienții individuali și, prin urmare, este disponibilă în mod normal doar ca licență de volum, așa cum se utilizează în companiile mari. La Wiresoft, utilizatorii individuali, cum ar fi lucrătorii independenți sau IMM-urile, pot achiziționa, de asemenea, Office-Ediția Professional Plus 2016 ca o singură licență.

Achiziționarea acestei ediții Professional Plus are avantajul că versiunile Office 2016 sunt încă acceptate de sistemele de operare Microsoft mai vechi, începând cu Windows 7; acest lucru o face deosebit de interesantă pentru acei cumpărători care nu folosesc o versiune curentă a Windows. În Wiresoft Onlineshop puteți obține, pe lângă Office 2016 Professional Plus ca versiune de achiziție (fără abonament!), și ediția Standard ca o singură licență. O prezentare detaliată a tuturor programelor unice incluse în Office 2016 Professional Plus poate fi găsit mai jos.

Programe unice ale ediției Office 2016 Professional Plus

Fiecare program al ediției Office 2016 Professional Plus acoperă un domeniu de activitate separat, cu funcțiile sale specifice - completate de numeroase optimizări și caracteristici noi:

Word în Office 2016 Professional Plus

Programul Word din Office 2016 Professional Plus îndeplinește toate sarcinile clasice în comunicarea scrisă - la locul de muncă sau online în cloud. Pe lângă mai multe șabloane, Word oferă mai multe caracteristici noi:

  • Deschideți PDF în Word: PDF-urile pot fi deschise acum direct în Word 2016. Acest lucru elimină necesitatea de a copia imagini și grafice, chiar și formatarea și fonturile sunt adoptate. De asemenea, documentul Word poate fi salvat din nou în format PDF.
  • Mai multe opțiuni cu formele WordArt : Formele WordArt pentru proiectarea textului oferă și mai multe opțiuni în Word 2016: Textele pot fi transformate în diferite forme sau pot fi adaptate liber la elemente grafice etc.
  • Introducerea întimp real: Introducerea optimizată în timp real face ca lucrul simultan la un document Word să fie și mai clar: toți angajații pot vedea imediat modificările făcute de alți utilizatori și, de asemenea, le pot corecta dacă este necesar.
  • Funcția de comentarii: Funcția optimizată de comentarii oferă posibilitatea de a răspunde la comentarii individuale direct în același câmp, ceea ce îmbunătățește semnificativ claritatea.
  • Dosarfixat : Dosarul în care a fost salvat fiecare document Word poate fi fixat sub forma unei pictograme și poate fi accesat - chiar și de alți angajați.

Excel 2016 pentru Office Professional Plus

Excel 2016 extinde posibilitățile în calculele complexe și analiza datelor cu funcții practice și noi tipuri de grafice în vizualizare:

  • Programul sugerează cele mai potrivite tipuri de diagrame pentru fiecare operațiune de calcul în curs de execuție imediat ce utilizatorul evidențiază cu mouse-ul datele corespunzătoare și le afișează în previzualizarea live.
  • Noile funcții de calcul disponibile în Excel 2016 includ PROGNOSE.ETS pentru a genera, în special, previziuni viitoare pe termen scurt, inclusiv cele mai bune și cele mai proaste cazuri. Grafice interactive, cum ar fi navigarea drill-down utilizată în Online Analytical Processing (OLAP), sunt disponibile pentru tabelele pivot, iar funcția LET îmbunătățește lizibilitatea în cadrul unei formule. Noul filtru de vizualizare poate fi utilizat pentru a ascunde filtrele altor utilizatori.
  • Următoarele tipuri noi de diagrame sunt acum disponibile în Excel la vizualizarea calculelor: Cu ajutorul histogramei, se pot afișa distribuțiile de frecvență ale anumitor clase. Ca o formă specială, graficul Pareto este disponibil aici pentru a arăta valorile atât în mod absolut, cât și relativ, sub formă de coloane. Diagrama în cascadă este, de asemenea, o diagramă în coloane, care poate fi utilizată pentru a afișa modificări pozitive sau negative ale unei valori inițiale. Diagrama în treemap afișează ratele individuale într-o structură ierarhică, în timp ce diagrama în formă de rază de soare afișează datele ierarhice în mod concentric, permițându-vă să arătați relațiile. Iar diagrama boxplot sau box chart este utilizată pentru a vizualiza datele sub formă de cuartile și mediane în analizele statistice.

PowerPoint pentru Office 2016 Professional Plus

PowerPoint oferă în Office-Versiunea 2016 și mai multe opțiuni în ceea ce privește designul diapozitivelor de prezentare, precum și noi caracteristici în timpul prezentării:

  • Deja la inserarea unui grafic sau a unei ilustrații într-un diapozitiv, PowerPoint Designer sugerează diverse opțiuni de design care sunt aplicate imediat cu un clic.
  • Pentru a crea tranziții dinamice între diapozitive, funcția morph poate fi utilizată pentru a anima imagini sau grafice, precum și cuvinte individuale și chiar texte întregi.
  • În timpul unei prezentări, instrumentul perie poate fi utilizat în locul indicatorului laser pentru a evidenția termeni individuali sau grafice etc. pe un diapozitiv. Documentul PowerPoint original nu este modificat, deoarece instrumentul este utilizat în modul de prezentare.
  • Gestionarea timpului devine și mai ușoară cu ajutorul instrumentului de urmărire a timpului, deoarece acesta arată întotdeauna timpul disponibil, astfel încât un anumit interval de timp poate fi mai bine respectat.
  • Funcția de partajare facilitează și mai mult publicarea prezentărilor pe canalele de socializare pentru alte părți interesate.

Outlook în Office 2016 Professional Plus

Outlook 2016 face ca gestionarea datelor de comunicare și planificarea sarcinilor și a întâlnirilor să fie și mai eficientă. Diferitele funcții de filtrare nu numai că gestionează traficul de e-mailuri, dar facilitează și căutarea de conținut, contacte sau documente:

  • Funcția Clutter sortează căsuța de primire în funcție de e-mailurile importante și cele neimportante, dezactivând automat conținutul și legăturile potențial periculoase. Clutter analizează comportamentul unui utilizator în funcție de care e-mailuri sunt citite mai întâi, mai târziu sau deloc și, astfel, îmbunătățește continuu criteriile de sortare.
  • Un dosar de căutare virtuală listează toate rezultatele unei căutări care corespund unui criteriu predefinit - e-mailuri, date personale și contacte etc. - împreună.
  • Agendă de adrese sugerează automat contactele potrivite din agendă atunci când introduceți primele litere ale unui nume într-un nou e-mail sau pe cele cu care expeditorul e-mailului comunică frecvent atunci când faceți clic în câmpul "Către".
  • Atunci când trimiteți atașamente , Outlook 2016 sugerează o listă cu toate fișierele utilizate recent atunci când faceți clic pe "Atașați fișier". Fiecare atașament include un meniu derulant pentru a deschide, salva, copia sau șterge.
  • În loc de atașamente, fișierele pot fi trimise prin OneDrive și SharePoint și pot fi trimise sub formă de linkuri dacă sunt stocate acolo, ceea ce accelerează trimiterea și reduce cantitatea de date din cutia de e-mail atât a expeditorului, cât și a destinatarului.

OneNote în Office 2016 Professional Plus

OneNote este popularul notebook digital care poate fi utilizat în mod convenabil pe smartphone-uri și tablete pentru a captura sau stoca și împărtăși propriile idei, precum și imagini, pagini web etc. de pe internet. Caietele OneNote pot fi, de asemenea, stocate pe OneDrive și, astfel, pot fi partajate cu alți utilizatori. Celelalte avantaje:

  • OneNote poate fi sincronizat pe toate dispozitivele. În cazul dispozitivelor cu funcție tactilă, textele etc. pot fi introduse și cu degetul sau cu un stilou digital.
  • Recunoașterea integrată a textului și a vorbirii caută, de asemenea, cuvinte cheie în imagini (de exemplu, capturi de ecran), fișiere video și vocale.
  • OneNote poate fi integrat cu alte programe Office pentru a lua notițe, etc. direct din acestea.
  • Conținutul din surse de pe internet este legat automat de sursa originală. De asemenea, notele pot fi legate între ele.

Publisher în Office 2016 Professional Plus

Microsoft Publisher este un program versatil Office pentru a crea toate tipurile de suporturi de imprimare la calitate de imprimare. Software-ul de publicare este o parte suplimentară a ediției Office 2016 Professional Plus și nu este inclus în majoritatea celorlalte ediții.

Instrumentele intuitive de machetare, dispuse într-un mod ușor de utilizat pe interfața utilizatorului, sprijină utilizatorii în proiectarea unei varietăți de tipuri de documente, precum și în editarea imaginilor.

Efecte precum umbre, străluciri, reflexii etc. sunt disponibile atât pentru imagini, cât și pentru texte, pentru a le schimba aspectul. Pentru editarea mai multor imagini, în zona de proiectare este disponibilă o coloană separată. Cu ajutorul funcției drag & drop, acestea pot fi ușor schimbate sau inserate din biblioteca Microsoft ClipArt, prin intermediul căutării de imagini Bing de pe internet sau dintr-un album foto online. Alte funcții și caracteristici ale Publisher 2016:

  • La deschiderea programului, sunt disponibile șabloane de design în formate obișnuite, precum și elemente de construcție tipice - cum ar fi titluri, cadre și coloane de text etc. - pentru diferite tipuri de documente: de la simple pliante A4 la broșuri și cataloage de mai multe pagini. Toate elementele predefinite ale unui șablon pot fi adaptate și salvate individual, astfel încât să fie din nou disponibile pentru alte publicații.
  • Publisher oferă grafică vectorială SVG scalabilă și obiecte 3D care pot fi mărite sau rotite la 360 de grade fără a pierde din claritate.
  • Cu ajutorul funcției de riglă, textele și graficele pot fi plasate într-un document cu o precizie milimetrică.
  • Instrumentul pentru câmpuri de text indică atunci când un text mai lung este inserat într-un cadru de text prea mic; de asemenea, câmpurile de text individuale pot fi legate cu acesta, astfel încât textul să fie distribuit automat între ele atunci când este inserat.

Access în Office 2016 Professional Plus

Access 2016 este un software Microsoft practic pentru a vă crea propriile baze de date pentru gestionarea proiectelor, precum și pentru gestionarea mărfurilor și alte sarcini într-un mod relativ simplu într-o companie. Cu instrumentele și funcțiile sale intuitive, Access este conceput pentru a fi utilizat în scopuri comerciale atât de către utilizatorii din mediul de afaceri, cât și de către persoane fizice. Software-ul bazei de date este o componentă suplimentară a ediției Office 2016 Professional Plus și nu este inclusă în aproape toate celelalte ediții Office.

Datorită organizării clare a funcțiilor, ordonate pe domenii de aplicare, și a fișierelor Access, utilizatorii se pot orienta rapid; de exemplu, ecranul de start afișează cele mai recent utilizate baze de date, care sunt disponibile imediat cu un clic, în timp ce lista de comenzi afișate în panglică poate fi configurată individual în funcție de dorințele proprii, inclusiv accesul la funcțiile utilizate frecvent. În Access 2016 sunt disponibile numeroase șabloane pentru a crea rapid și ușor aplicații de baze de date pentru sarcini tipice.

Microsoft Access 2016 oferă, de asemenea, opțiunea de a dezvolta aplicații bazate pe baze de date (aplicații) pentru dispozitive mobile, care sunt accesibile altor angajați prin intermediul conexiunii SharePoint. În plus, următoarele caracteristici și instrumente sunt disponibile în versiunea 2016 a Access:

  • Interogările de baze de date în Access 2016 sunt îmbunătățite prin utilizarea de wildcards - așa-numitele jokeri, cum ar fi * ? # - pentru elementele necunoscute ale unui set de date.
  • Atunci când importați tabele din diferite surse de baze de date, Access 2016 sprijină găsirea datelor redundante, permițându-vă să alăturați tabelele respective, astfel încât duplicatele să poată fi eliminate.
  • Formularele din Access 2016 sunt o caracteristică practică pentru afișarea clară a datelor. În comparație cu tabelele, acestea afișează doar o singură înregistrare, ceea ce simplifică introducerea manuală și întreținerea. Aceste autoformulare pot fi create cu ajutorul instrumentelor de prezentare a formularelor.
  • Pe de o parte, tipul de date BigInt "Large Number" îmbunătățește compatibilitatea cu serverele MS SQL și, pe de altă parte, poate fi utilizat pentru a calcula numere mari: BigInt are un interval de calcul mult mai mare, cu opt octeți, decât tipul de date anterior, cu doar patru octeți.
  • Suportul reînnoit al fișierelor dBASE și al protocolului ODBC - Open Database Connectivity - extinde posibilitățile de aplicare a Access cu bazele de date corespunzătoare.

Skype for Business în Office 2016 Professional Plus

Skype for Business oferă modalități extinse de conectare cu alți utilizatori interni sau externi care depășesc cu mult apelurile telefonice. Software-ul de comunicare este o parte exclusivă a Office ediția 2016 Professional Plus. Skype for Business a fost dezvoltat special pentru o comunicare eficientă și rapidă în cadrul companiei, dar și în afara acesteia:

  • Cu acest program, pe lângă telefonie (IP), este posibil să se desfășoare chat-uri și videoconferințe, precum și să se transfere fișiere și chiar prezentări prin intermediul acestuia - funcționarea este intuitivă, ca întotdeauna. Skype for Business poate fi utilizat atât la nivel local, cât și în cloud, aplicația și gama de funcții fiind identice.
  • Comunicarea prin Skype for Business este securizată datorită unor reguli de autentificare și criptare dedicate; programul oferă, de asemenea, opțiunea de a administra în mod centralizat conturile de utilizator ale angajaților. Cu toate acestea, angajații sau participanții externi care nu au un cont pot lua parte la reuniunile Skype.
  • Starea de prezență a unui utilizator este indicată de o pictogramă pe imaginea de profil. Aici există diverse opțiuni pentru a comunica celorlalți dacă o persoană este disponibilă, dar ocupată, sau absentă sau inactivă; chiar dacă o persoană este prezentă, dar nu dorește să fie deranjată, acest lucru poate fi transmis - în funcție de alegere, acest lucru schimbă și opțiunile de comunicare.

Cerințe de sistem pentru Office 2016 Professional Plus:

MS Office Professional Plus este disponibil în mod implicit într-o versiune pe 32 de biți și una pe 64 de biți. În mod normal, versiunea pe 64 de biți este instalată automat pe PC - cu toate acestea, numai versiunea pe 32 de biți poate fi instalată pe un sistem de operare pe 32 de biți cu un procesor x86. Prin urmare, cerințele hardware individuale diferă - consultați specificațiile privind spațiul de lucru și spațiul pe hard disk. Vă rugăm să rețineți următoarele cerințe minime:

  • Sistem de operare: Windows 7 sau o versiune mai recentă sau Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012, Windows 10 Server
  • Procesor: procesor x86 sau x64 bit cu 1 GHz și SSE2
  • Memorie: 1 GB RAM (32 de biți), 2 GB RAM (64 de biți)
  • Spațiu pe hard disk: 3,0 GB
  • Afișaj: rezoluție 1.024 x 768
  • Placă grafică: placă grafică DirectX 10 pentru accelerarea hardware a graficii 

Cumpărați MS Office 2016 Professional Plus ieftin la Wiresoft în magazinul nostru online

Ediția MS Office 2016 Professional Plus nu este disponibilă în alte magazine de software, ci poate fi achiziționată doar ca licență de volum pentru companii. În magazinul online Wiresoft Office 2016 Professional Plus este disponibil și ca licență pentru un singur utilizator, și anume ca versiune de achiziție - fără actualizări sau alte obligații ca în cazul unui abonament Microsoft; prin urmare, plătiți doar prețul unic la achiziționarea prin intermediul Wiresoft! Achiziționați versiunea completă a ediției Office, care oferă aceeași gamă de programe și funcții ca și licența de volum - cu singura diferență că această licență unică Office 2016 Professional Plus este utilizată exclusiv de dumneavoastră.

Achiziționarea securizată a software-ului cu Wiresoft: Pentru dumneavoastră ca și client, achiziționarea Office 2016 Professional Plus sau a oricărei alte ediții Office 2016 de la Wiresoft nu este doar deosebit de avantajoasă și convenabilă, ci și sigură: Licența dumneavoastră pentru un singur utilizator a software-ului Office 2016 Professional Plus făcea parte dintr-o licență de volum mai mare, așa cum este vândută de Microsoft doar companiilor mari. De asemenea, acestea dobândesc dreptul de a revinde licențe software excedentare către Wiresoft, de exemplu.

Aceste licențe fie nu au fost utilizate, fie au fost înlocuite de o versiune mai nouă a programului sau nu mai sunt suportate din cauza unei schimbări generale de hardware sau a unei actualizări a sistemului de operare într-o companie. Atunci când este vândută, licența de volum originală este împărțită și convertită în licențe individuale - acestea sunt denumite apoi software folosit. Împărțirea în licențe unice nu schimbă domeniul de aplicare al programelor din această ediție Professional Plus și nici funcționalitatea acestora, deoarece acestea nu se uzează prin utilizare.

Toate versiunile complete ale programului MS Office Professional Plus sau ale altor programe Microsoft oferite de Wiresoft sunt identice cu versiunile și edițiile originale Microsoft corespunzătoare și provin de la primii cumpărători (companii) din Europa. Atunci când cumpărați Office 2016 Professional Plus în magazinul de software Wiresoft, nu riscați nici un risc legal, deoarece comerțul cu software folosit este permis în mod expres de lege, lucru confirmat în mod clar de numeroase hotărâri judecătorești.

Acest software folosit de la Office 2016 Professional Plus poate fi instalat pe computerul dumneavoastră imediat după ce ați finalizat achiziția și descărcarea și activat cu cheia de activare multiplă furnizată (cheie de licență de volum) și apoi utilizat fără restricții de timp.

Cumpărarea de software folosit din pachetele Microsoft Office nu este doar convenabilă pentru clienții Wiresoft, deoarece pot cumpăra ediții Office care în mod normal nu sunt disponibile, ci și deosebit de avantajoasă. De aceea, mulți utilizatori independenți și privați, precum și IMM-uri, profită de oferta noastră de software: pentru că, cu Wiresoft, nu numai că beneficiază de toate avantajele exclusive ale Office 2016 Professional Plus Edition, dar economisesc și bani!

În magazinul de software Wiresoft puteți găsi Office 2016 Professional Plus Edition, precum și alte ediții și versiuni și multe alte Office-programe ca versiune de achiziție.

Dacă aveți întrebări despre Office 2016 Professional Plus sau despre orice alt produs Microsoft Office Ediția 2016, apelați pur și simplu la consultanța noastră competentă prin e-mail, telefon sau chat.

Citiți, scrieți și discutați recenzii...mai mult
Comentariile clienților pentru "MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS"
2 ian. 2021

School use!

10

4 apr. 2020

Habe das gekauft, aber man schickt mir den Code nicht zu!

[email protected]

30 mar. 2020

Top

Für mich perfekt

Scrieți o recenzie
Recenzile vor fi activate după verificare.
Vă rugăm să introduceți șirul de caractere în câmpul de text de mai jos.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Am luat act de reglementările privind protecția datelor.

MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2016 STANDARD
311,40 RON * 519,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2019 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2019 STANDARD
400,80 RON * 668,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL
44,40 RON * 74,00 RON *
MICROSOFT PROJECT 2016 PROFESSIONAL MICROSOFT PROJECT 2016 PROFESSIONAL
742,20 RON * 1.237,00 RON *
MICROSOFT OUTLOOK 2019 MICROSOFT OUTLOOK 2019
225,60 RON * 376,00 RON *
MICROSOFT SQL SERVER 2019 DEVICE CAL MICROSOFT SQL SERVER 2019 DEVICE CAL
101,97 RON * 169,95 RON *
MICROSOFT SQL SERVER 2019 STANDARD MICROSOFT SQL SERVER 2019 STANDARD
431,97 RON * 719,95 RON *
MICROSOFT ACCESS 2016 MICROSOFT ACCESS 2016
184,20 RON * 307,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 7 ENTERPRISE MICROSOFT WINDOWS 7 ENTERPRISE
56,40 RON * 94,00 RON *
MICROSOFT VISIO 2019 STANDARD MICROSOFT VISIO 2019 STANDARD
564,00 RON * 940,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2019 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2019 STANDARD
489,60 RON * 816,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2016 STANDARD
311,40 RON * 519,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2007 ENTERPRISE MICROSOFT OFFICE 2007 ENTERPRISE
112,20 RON * 187,00 RON *
MICROSOFT POWERPOINT 2016 MICROSOFT POWERPOINT 2016
184,20 RON * 307,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 7 ENTERPRISE MICROSOFT WINDOWS 7 ENTERPRISE
56,40 RON * 94,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
409,20 RON * 682,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2013 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2013 STANDARD
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2021 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2021 STANDARD
736,20 RON * 1.227,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 11 ENTERPRISE MICROSOFT WINDOWS 11 ENTERPRISE
588,00 RON * 980,00 RON *
MICROSOFT SQL SERVER 2019 ENTERPRISE 2-CORE MICROSOFT SQL SERVER 2019 ENTERPRISE 2-CORE
7.134,57 RON * 11.890,95 RON *
MICROSOFT ACCESS 2016 MICROSOFT ACCESS 2016
184,20 RON * 307,00 RON *
MICROSOFT WORD 2016 MICROSOFT WORD 2016
183,60 RON * 306,00 RON *
MICROSOFT WORD 2013 MICROSOFT WORD 2013
85,80 RON * 143,00 RON *
Ultima vizualizare