PRODUS ORIGINAL AUTORIZAT
EXPEDIERE ÎN TERMEN DE 24 DE ORE
ASISTENȚĂ PRIN CHAT, E-MAIL ȘI TELEFON
LINIE TELEFONICĂ GRATUITĂ +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD

MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD

409,20 RON * 682,00 RON * (40% salvat)

incl. TVA.

Disponibil ca o descărcare instantanee


Sunteți un client de afaceri
sau aveți întrebări de natură juridică?

Sunt aici pentru tine.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

  • SW10008
  • 021-10554

Beneficii

- Livrare rapidă
. - Produs original autorizat
. - Expediere în termen de 24 de ore
. - Suport prin chat, e-mail și telefonic
.
Microsoft Office 2016 Standard - pentru o organizare modernă a biroului și a afacerii...mai mult
Informații despre produs "MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD"

Microsoft Office 2016 Standard - pentru o organizare modernă a biroului și a afacerii

Office-Ediția 2016 Standard este conceput pentru a gestiona toate sarcinile tipice ale afacerilor moderne - și chiar mai mult: Multe instrumente practice și intuitive facilitează utilizarea programelor individuale, ceea ce accelerează finalizarea proiectelor. În special ediția Office 2016 Standard oferă aici un plus semnificativ în ceea ce privește posibilitățile de aplicare în comparație cu alte ediții, datorită integrării programului DTP Publisher 2016 - cu ajutorul acestuia pot fi create în mod profesionist o varietate de publicații pentru toate grupurile țintă: de la mailuri de afaceri la cataloage publicitare mai ample.

Toate programele sunt incluse în Office 2016 Standard:

  • Word 2016 - editare de text pentru birou și comunicare privată
  • Excel 2016 - contabilitate, statistică, calcule
  • PowerPoint 2016 - creați prezentări și prelegeri
  • Outlook 2016 - comunicare prin e-mail, calendar, planificare de întâlniri și sarcini
  • OneNote 2016 - creați notițe, colectați și documentați idei
  • Publisher 2016 - concepe suporturi de imprimare și le pregătește pentru imprimare

Office 2016 Standard oferă, desigur, din nou, o gamă întreagă de caracteristici utile generale:

  • Asistenții inteligenți "Insights", un instrument de căutare care face legătura directă între programele Office și Bing Search, și "Tell Me", pentru găsirea mai rapidă a funcțiilor, sprijină atât profesioniștii, cât și utilizatorii neexperimentați în editarea documentelor.
  • Utilizatorii sunt conectați în cloud prin intermediul OneDrive și SharePoint. Caracteristicile cuprinzătoare fac, de asemenea, partajarea deosebit de flexibilă, astfel încât Office 2016 simplifică și mai mult colaborarea pe Office documente și livrarea acestora în timp real.
  • Pentru această ediție, precum și pentru celelalte ediții, sunt disponibile și noi modele Office: Modul "Dark Gray" are contraste deosebit de puternice, în timp ce designul "Colorful" afișează programele cu un aspect modern.

Microsoft Office 2016 Standard Edition nu este disponibil în comerțul obișnuit pentru clienții individuali, ci doar ca licență de volum, deoarece acestea sunt utilizate în companiile mari. La Wiresoft, însă, utilizatorii privați, precum și persoanele care desfășoară activități independente și IMM-urile pot achiziționa și ediția Office Standard 2016. Aceasta diferă de edițiile actuale Home & Student sau Home & Business prin programul de machetare Publisher.

Achiziționarea unei ediții 2016 are avantajul special că este compatibilă cu sistemele de operare Microsoft mai vechi, începând cu Windows 7 - o caracteristică importantă și decisivă pentru cumpărătorii care continuă să folosească această versiune sau o versiune ulterioară. Pe lângă versiunea 2016 a Office 2016 Standard, puteți achiziționa și ediția Professional Pro (fără abonament!) din magazinul online Wiresoft. Următoarea prezentare generală oferă o prezentare detaliată a tuturor programelor individuale incluse în Office 2016 Standard.

Funcții generale noi în Office 2016 Standard

Office 2016 Standard conține câteva caracteristici noi în programele Standard, care ar trebui să sprijine utilizatorii într-un mod util:

  • "Vă doriți" (Tell Me) este un asistent de operare (Românesc: "Vă doriți") care are ca pictogramă forma unui bec. Atunci când un utilizator caută o funcție, acesta tastează pe scurt ceea ce dorește să facă în câmpul de introducere, iar Tell Me îi arată unde și cum să o facă sau îi oferă asistență suplimentară.
  • Insights este, de asemenea, un asistent care poate fi utilizat pentru a obține rezultate de căutare corespunzătoare pentru termeni, de exemplu, într-un document Office, prin intermediul căutării inteligente susținute de Bing. Aceste rezultate sunt afișate în zona laterală a ferestrei Office.
  • Partajarea simplificată facilitează partajarea documentelor Excel, Word și PowerPoint și atribuirea de drepturi individuale destinatarilor.
  • Funcția Istoric versiuni afișează și pune la dispoziție versiuni mai vechi ale unui document pentru Word, Excel și PowerPoint.
  • Integrarea OneDrive permite utilizatorilor să acceseze documentele Office de oriunde și de pe orice dispozitiv final, dacă acestea sunt stocate acolo.
  • Funcția de protecție împotriva pierderii de date (DLP) este disponibilă prin SharePoint Online și OneDrive for Business pentru documentele Word, Excel și PowerPoint pentru a crea la nivel central politici pentru utilizarea și partajarea datelor sensibile. De îndată ce este identificat un risc de securitate, utilizatorul în cauză primește o notificare.

Funcții individuale specifice programului în Office 2016 Standard

Programele individuale incluse în Office 2016 Standard Edition oferă, de asemenea, o gamă întreagă de îmbunătățiri și caracteristici noi:

Noi funcții Word în Office 2016 Standard

Programul Word inclus în Office 2016 Standard conține optimizări ale funcțiilor existente, precum și câteva instrumente noi. Acestea fac, în special, ca munca în comun în cadrul echipei la documentele Word să fie și mai eficientă - fie că este vorba de Office sau online în cloud. În plus, însă, există și mai multe șabloane în Word 2016, precum și funcția deosebit de practică de a deschide un document PDF direct în program:

  • Deschideți PDF direct în Word: Când deschideți un PDF cu Word 2016, se aplică nu numai formatarea, inclusiv fonturile, ci și imaginile și grafica. Acestea pot fi editate direct cu ajutorul instrumentelor integrate în Word. Ulterior, acest document Word poate fi salvat din nou și în format PDF.
  • Noi opțiuni pentru formele WordArt: Word 2016 include și mai multe opțiuni pentru formele WordArt cu care se pot personaliza documentele - de exemplu, textul poate fi transformat în mod liber pentru a se potrivi cu forma unui element grafic etc.
  • Introducerea în timpreal îmbunătățită : Instrumentul "introducere în timp real" face ca colaborarea simultană în echipă pe un document Word să fie și mai eficientă și, în același timp, mai clară: dacă un anumit utilizator face modificări într-un text Word în timp ce și alți angajați îl au deschis, aceștia pot nu numai să urmărească acțiunile, ci și să le corecteze, dacă este necesar.
  • Funcția de comentariiîmbunătățită : Pe lângă afișarea modificărilor în timp real, funcția optimizată de comentarii din Word afișează comentariile fiecărui angajat astfel încât ceilalți utilizatori să poată răspunde la ele direct în același câmp de comentarii. Astfel, toate contribuțiile sunt integrate în mod centralizat în același document Word, astfel încât utilizatorii nu trebuie să scrie e-mailuri despre ele.
  • Dosar fix at: Fiecare document Word poate fi fixat în mod vizibil în dosarul în care este stocat sub forma unei liste de salt (jumplist). Astfel, toți angajații pot avea acces imediat la acesta, precum și la toate celelalte documente conținute.

Noi funcții în Excel 2016 pentru Office Standard

Una dintre funcțiile recomandate în Excel 2016 este sugerarea celui mai potrivit tip de grafic pentru operațiunea de calcul respectivă. Utilizatorii selectează pur și simplu datele relevante cu ajutorul mouse-ului, iar programul creează o selecție de grafice adecvate pe baza datelor reale, sub formă de previzualizare în direct.

În plus, sunt disponibile mai multe tipuri noi de diagrame pentru a ilustra și mai clar anumite calcule:

  • Diagrama în cascadă este un tip de diagramă cu bare care poate fi utilizată pentru a arăta schimbările pozitive și negative ale unei anumite valori.
  • Histograma este potrivită pentru a afișa distribuțiile de frecvență ale anumitor clase.
  • Tipul treemap afișează în mod clar proporțiile într-o structură ierarhică.
  • Diagrama Pareto aparține histogramelor și este utilizată pentru a vizualiza valorile absolute și relative sub formă de coloane.
  • Graficul Sunburst este utilizat în principal pentru a aranja datele ierarhice sub forma unor inele concentrice pentru a arăta relațiile dintre ele.
  • Graficul box - cunoscut și sub numele de boxplot sau box & whiskers - afișează analiza statistică sub formă de cuartile și mediane.

În plus, Excel în Office 2016 Standard oferă câteva tipuri noi de calcule, cum ar fi funcția PROGNOSE.ETS, care generează acum și previziuni viitoare alternative pe termen scurt, inclusiv cele mai bune și cele mai proaste cazuri. Graficele interactive din tabelele pivot oferă, printre altele, cu ajutorul funcțiilor nou integrate de Business Intelligence, navigația drill-down cunoscută din cadrul Procesării Analitice Online (OLAP). Noua funcție LET îmbunătățește performanța și combinabilitatea calculelor în Excel 2016: în cadrul unei formule, intervalele individuale pot fi numite cu aceasta. Noul filtru de vizualizare vă permite să ascundeți sortările și filtrele altor colaboratori într-o foaie de lucru și să le afișați doar pe ale dumneavoastră.

Caracteristicile PowerPoint în Office 2016 Standard

Versiunea 2016 a PowerPoint extinde opțiunile de proiectare a diapozitivelor de prezentare cu noi instrumente, animații și grafice, precum și opțiuni de gestionare a timpului:

  • Designerul PowerPoint încorporat face mai multe sugestii de design atunci când introduceți un grafic sau o ilustrație într-un diapozitiv, care pot fi aplicate instantaneu cu un clic.
  • Noua funcție PowerPoint Morph vă permite să creați tranziții animate între două diapozitive de prezentare. Morphing funcționează cu imagini și grafice sau forme 3D, dar și cu cuvinte și texte.
  • Instrumentul pensulă este utilizat pentru a evidenția în mod clar elementele individuale, cum ar fi termenii, dar și elementele grafice dintr-o prezentare pe un diapozitiv, prin evidențierea lor în culoare. Evidențierea se face numai în modul de prezentare, documentul PowerPoint în sine nu este modificat.
  • Cu ajutorul urmăririi timpului, prezentatorii pot controla și mai bine gestionarea timpului în timpul unei prezentări: arată întotdeauna timpul disponibil, astfel încât intervalul de timp să fie respectat în ciuda oricăror întârzieri.
  • Funcția de partajare facilitează și mai mult publicarea unei prezentări prin intermediul canalelor de socializare, cum ar fi Facebook și altele.
  • Serviciul de prezentări poate fi utilizat cu un cont Microsoft pentru a pune o prezentare în direct la dispoziția altor părți interesate, de asemenea, prin intermediul unui browser.

Noile caracteristici practice ale Outlook în Office 2016 Standard

Outlook 2016 are câteva caracteristici noi care ajută în principal utilizatorii să gestioneze eficient avalanșa zilnică de e-mailuri, precum și să găsească conținutul, contactele și documentele și mai repede; de asemenea, trimiterea de fișiere atașate este acum și mai ușoară și mai rapidă:

  • Funcția Clutter separă mesajele importante de cele neimportante aflate deja în căsuța de primire și le sortează pe acestea din urmă în propriul dosar de e-mailuri nedorite; de asemenea, dezactivează tot conținutul potențial periculos, cum ar fi linkurile nesigure sau programele malware. Clutter recunoaște, de asemenea, comportamentul unui utilizator, cum ar fi care e-mailuri sunt citite mai întâi, care sunt citite mai târziu și care sunt ignorate complet, și astfel îmbunătățește continuu criteriile de sortare.
  • Prin intermediul unui dosar de căutare virtual , e-mailurile sau persoanele și contactele sunt mai întâi filtrate în funcție de un criteriu de căutare predefinit și apoi afișate în mod colectiv în cadrul acestuia.
  • După ce introduceți un nume sau faceți clic în câmpul "Către" al unui nou e-mail, agenda de adrese vă sugerează contactele corespunzătoare din agendă, dar și pe cele cu care expeditorul mesajului comunică frecvent.
  • Atașamentele pot fi găsite și trimise chiar mai repede, deoarece Outlook 2016 afișează o listă cu toate fișierele care au fost utilizate recent atunci când faceți clic pe "Atașați fișierul". Atașamentele conțin un meniu derulant cu funcții de deschidere, copiere, salvare sau ștergere instantanee cu un singur clic.
  • Prin intermediul OneDrive și SharePoint , fișierele stocate acolo pot fi trimise sub formă de link. Acest lucru reduce semnificativ cantitatea de date din cutia de e-mail.

Program de notițe OneNote în Office 2016 Standard

Nu în ultimul rând, Office 2016 Standard include și OneNote, popularul notebook digital a cărui versatilitate face ca acesta să poată fi utilizat aproape oriunde, în special pe

Smartphone-uri și tablete pentru a lua, edita și partaja notițe de oriunde.

  • Ideile și sarcinile pot fi înregistrate în mod spontan cu OneNote și sincronizate pe toate dispozitivele.
  • Aceasta include imagini, fișiere video și text. Recunoașterea integrată a textului și a vorbirii face posibilă căutarea de cuvinte cheie în texte din imagini (de exemplu, capturi de ecran) și fișiere vocale.
  • OneNote se integrează cu diverse programe Office, facilitând luarea de notițe în cadrul acestora.
  • Pe dispozitivele cu funcție tactilă, notele pot fi, de asemenea, introduse de mână.
  • De asemenea, notele pot fi legate între ele, iar conținutul din surse de pe internet poate fi legat automat.
  • Caietele de notițe pot fi stocate pe OneDrive și pot fi partajate cu alți utilizatori.

Publisher 2016 disponibil în Office 2016 Standard

Publisher este un program util Office pentru crearea unei varietăți de suporturi media pentru mediul online sau tipărit. Acest software de publicare este o parte specială a MS Office 2016 Standard și nu este inclus în Home & Student sau Home & Business.

Interfața ușor de utilizat oferă o dispunere clară a tuturor funcțiilor importante. Instrumentele ușor de utilizat în mod intuitiv sprijină atât profesioniștii, cât și pe cei neexperimentați, în crearea de documente pretențioase, precum și în editarea imaginilor, pentru a obține rezultate optime. Textul și imaginile pot fi modificate vizual cu efecte de imagine, cum ar fi umbre, luminozitate, 3D și reflexii. O coloană separată în zona de proiectare este disponibilă pentru editarea mai multor imagini. Acestea pot fi apoi schimbate intuitiv, prin tragere și fixare. Și, în special pentru imprimarea digitală cu un serviciu foto online, documentele create în Publisher pot fi salvate și în format JPG.

Funcțiile și caracteristicile importante ale Publisher 2016 sunt:

  • Șabloanelede design în formate obișnuite sunt deja afișate la deschiderea Publisher pentru toate tipurile de documente: în scopuri private, sunt disponibile șabloane pentru pliante și scrisori A4 etc., iar pentru uz comercial, sunt disponibile șabloane pentru broșuri de mai multe pagini și cataloage mai ample. Toate elementele predefinite într-un șablon, cum ar fi titlurile, numerele de pagină, casetele, dar și culorile, fonturile și formatarea, pot fi adaptate individual și salvate ca un nou șablon, astfel încât să fie din nou disponibile pentru publicații similare.
  • Blocurile de construcție integrate - cum ar fi titlurile, cadrele și coloanele de text etc. - pot fi, de asemenea, fie adoptate, fie adaptate, astfel încât să fie disponibil un design uniform pentru toate publicațiile.
  • Grafica vectorială SVG scalabilă conținută în Publisher, precum și obiectele 3D disponibile, pot fi mărite sau rotite la 360 de grade, după cum se dorește, păstrându-și întotdeauna claritatea.
  • Cu ajutorul funcției drag & drop, imaginile și graficele pot fi importate într-un document Publisher nu numai dintr-un dosar sau din biblioteca Microsoft ClipArt, ci și de pe Internet sau dintr-un album foto online prin intermediul căutării de imagini Bing.
  • Funcția de riglă permite plasarea cu precizie milimetrică în document.
  • Instrumentul de câmp de text este un ajutor practic, în special pentru publicațiile cu mai multe pagini; de îndată ce un text mai lung este inserat într-un cadru de text, o elipsă indică dacă există mai mult text, dar acesta nu este vizibil. Prin conectarea căsuțelor de text individuale, textul inserat este distribuit automat între ele.

Cerințe de sistem pentru Office 2016 Standard:

MS Office Standard este disponibil într-o versiune pe 32 de biți și una pe 64 de biți. În mod normal, versiunea pe 64 de biți este instalată automat - pe un sistem de operare pe 32 de biți cu procesor x86 poate fi instalată doar versiunea pe 32 de biți. În funcție de versiune, cerințele hardware individuale pot fi diferite, în special în ceea ce privește memoria RAM și spațiul pe hard disk. Vă rugăm să rețineți următoarele cerințe minime:

  • Sistem de operare: cel puțin Windows 7 sau o versiune mai recentă sau Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012, Windows 10 Server
  • Procesor: procesor x86 sau x64 bit cu cel puțin 1 GHz și SSE2
  • Memorie: 1 GB RAM (32 de biți), 2 GB RAM (64 de biți)
  • Spațiu pe hard disk: cel puțin 3,0 GB
  • Afișaj: cel puțin 1.024 x 768 rezoluție
  • Placă grafică: cel puțin o placă grafică DirectX 10 pentru accelerarea hardware a graficii

Cumpărați MS Office 2016 Standard ieftin la Wiresoft în magazinul online

Ediția MS Office 2016 Standard nu este disponibilă în comerțul obișnuit, ci doar sub formă de licență de volum pentru companii. În magazinul online Wiresoft, software-ul Office 2016 Standard este disponibil și individual, ca versiune de achiziție și fără obligații, ca în cazul unui abonament cu actualizări de software; prin urmare, la achiziționarea prin intermediul Wiresoft, sunt suportate doar costurile unice. Achiziționați versiunea completă a programului, cu o gamă identică de programe și caracteristici oferite de licența de volum, singura diferență este că acest pachet Office 2016 Standard este o singură licență care este utilizată exclusiv de dumneavoastră.

Achiziționarea de software securizat cu Wiresoft: Cumpărarea Office 2016 Standard sau a oricărei alte ediții Office 2016 de la Wiresoft nu este doar deosebit de ieftină și convenabilă, ci și sigură: acest software Office 2016 Standard este o licență pentru un singur utilizator care a făcut parte dintr-o licență de volum mai mare, de genul celor care pot fi achiziționate și utilizate de obicei doar de companii mari. Atunci când achiziționează o licență de volum, aceste companii au, de asemenea, dreptul de a revinde licențele software excedentare - de exemplu, către Wiresoft. Nu contează dacă aceste licențe nu au fost utilizate sau dacă software-ul Office în cauză a fost înlocuit cu o versiune mai nouă a programului sau dacă nu mai este suportat în cadrul unei companii din cauza unei adaptări generale a hardware-ului sau a unei actualizări a sistemului de operare. Prin vânzare, licența de volum poate fi dizolvată și convertită în licențe individuale - acestea sunt denumite apoi software folosit. Împărțirea în licențe individuale nu are niciun efect asupra domeniului de aplicare al programelor sau asupra funcționalității acestora, un software nu este, de asemenea, supus uzurii prin utilizare.

Wiresoft vinde numai versiuni complete ale MS Office Standard sau alte programe Microsoft care sunt identice cu versiunile sau edițiile originale Microsoft; de asemenea, acestea provin numai din surse legale de la primii cumpărători cu sediul în Europa.

Prin urmare, atunci când cumpărați Office 2016 Standard ca software folosit de la Wiresoft Software Shop, nu riscați nimic din punct de vedere legal, deoarece comercializarea de software folosit este permisă în mod expres de lege, lucru confirmat și de numeroase hotărâri judecătorești.

Acest software Office 2016 Standard poate fi instalat pe PC-ul dumneavoastră imediat după finalizarea procesului de achiziție și a descărcării, activat cu cheia de licență în volum - Multi-Activation-Key (MAK) - furnizată odată cu achiziția și utilizat fără nicio restricție de timp sau de altă natură.

Achiziționarea de software de la Microsoft Office pachete este o posibilitate economică pentru clienții Wiresoft de a cumpăra astfel de programe care în mod normal nu sunt disponibile în mod suplimentar deosebit de favorabile. Prin urmare, în special utilizatorii independenți și privați, dar și IMM-urile beneficiază de oferta noastră de software la preț redus: cu Wiresoft, nu numai că primesc toate avantajele exclusive ale Office 2016 Standard Edition, dar economisesc și bani la achiziție!

În magazinul de software Wiresoft puteți găsi Office 2016 Standard Edition, precum și alte ediții și versiuni și alte Office-programe ca versiune de achiziție. Dacă aveți întrebări despre Office 2016 Standard sau orice altă ediție Microsoft Office 2016 Edition, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, telefon sau chat.

Citiți, scrieți și discutați recenzii...mai mult
Comentariile clienților pentru "MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD"
Scrieți o recenzie
Recenzile vor fi activate după verificare.
Vă rugăm să introduceți șirul de caractere în câmpul de text de mai jos.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Am luat act de reglementările privind protecția datelor.

MICROSOFT OFFICE 2019 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2019 STANDARD
489,60 RON * 816,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2013 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2013 STANDARD
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2007 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2007 STANDARD
55,80 RON * 93,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2010 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2010 STANDARD
127,20 RON * 212,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2021 PROFESSIONAL PLUS
817,20 RON * 1.362,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2021 STANDARD
757,80 RON * 1.263,00 RON *
MICROSOFT OUTLOOK 2016 MICROSOFT OUTLOOK 2016
184,20 RON * 307,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2019 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2019 STANDARD
400,80 RON * 668,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 HOME AND BUSINESS MICROSOFT OFFICE 2021 HOME AND BUSINESS
876,60 RON * 1.461,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 11 ENTERPRISE MICROSOFT WINDOWS 11 ENTERPRISE
588,00 RON * 980,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 11 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 11 PROFESSIONAL
252,60 RON * 421,00 RON *
MICROSOFT PROJECT 2021 STANDARD MICROSOFT PROJECT 2021 STANDARD
1.336,20 RON * 2.227,00 RON *
MICROSOFT VISUAL STUDIO 2019 ENTERPRISE MICROSOFT VISUAL STUDIO 2019 ENTERPRISE
7.900,20 RON * 13.167,00 RON *
MICROSOFT PUBLISHER 2016 MICROSOFT PUBLISHER 2016
184,20 RON * 307,00 RON *
MICROSOFT POWERPOINT 2016 MICROSOFT POWERPOINT 2016
184,20 RON * 307,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL
44,40 RON * 74,00 RON *
MICROSOFT PROJECT 2019 PROFESSIONAL MICROSOFT PROJECT 2019 PROFESSIONAL
1.455,00 RON * 2.425,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2008 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2008 STANDARD
97,80 RON * 163,00 RON *
Ultima vizualizare