PRODUS ORIGINAL AUTORIZAT
EXPEDIERE ÎN TERMEN DE 24 DE ORE
ASISTENȚĂ PRIN CHAT, E-MAIL ȘI TELEFON
LINIE TELEFONICĂ GRATUITĂ +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL PLUS

MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL PLUS

168,60 RON * 281,00 RON * (40% salvat)

incl. TVA.

Disponibil ca o descărcare instantanee


Sunteți un client de afaceri
sau aveți întrebări de natură juridică?

Sunt aici pentru tine.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

  • SW10007
  • 79P-04749

Beneficii

- Livrare rapidă
. - Produs original autorizat
. - Expediere în termen de 24 de ore
. - Suport prin chat, e-mail și telefonic
.
Microsoft Office 2013 Professional Plus - cumpărați ca licență pentru un singur utilizator...mai mult
Informații despre produs "MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL PLUS"

Microsoft Office 2013 Professional Plus - cumpărați ca licență pentru un singur utilizator

MS Office-Suite 2013 Professional Plus este cel mai cuprinzător pachet software disponibil pentru această versiune Office. Pe lângă versiunile actuale și puternice ale programelor Word, Excel, PowerPoint, OneNote și Outlook - inclusiv Business Contact Manager -, acesta include, de asemenea, Publisher și Access, precum și InfoPath, Lync și Office Web Apps.

Astfel, Office-Ediția 2013 Professional Plus aduce toate caracteristicile și instrumentele ușor de utilizat pentru a face față cu succes cerințelor de afaceri ale unei companii moderne: De la comunicarea modernă cu mai mulți participanți, chiar și prin video, la crearea de formulare compatibile cu browserul și dezvoltarea de aplicații, până la clasicul Office- programe pentru procesare de text, foi de calcul, precum și pentru prezentări vii și publicații proiectate profesional. Aplicațiile SharePoint 2013 și Lync 2013, care sunt de asemenea integrate, permit, de asemenea, partajarea și comunicarea directă în timp real a fișierelor și informațiilor. Nu în ultimul rând, multe funcții sunt optimizate pentru utilizarea pe tablete și smartphone-uri.

Un alt argument în favoarea achiziționării Professional Plus este și compatibilitatea cu Windows 7, astfel că această ediție, inclusiv programele incluse, poate fi folosită fără probleme și pe calculatoare mai vechi. De asemenea, Office 2013 Professional Plus oferă posibilitatea de a utiliza Microsoft SkyDrive și de a stoca date și documente acolo, astfel încât acestea să poată fi partajate și editate în cloud de mai mulți utilizatori.

Ediția MS Office 2103 Professional Plus- în mod normal disponibilă doar pentru clienții cu licențe de volum - este disponibilă de asemenea la Wiresoft ca versiune de achiziție pentru un singur utilizator. Cu o licență pentru un singur utilizator, de asemenea, persoanele care desfășoară activități independente și companiile de dimensiuni mai mici beneficiază de plusul de programe, pe care numai această ediție Office-Edition îl poate oferi. Următoarea prezentare generală prezintă cele mai importante caracteristici și îmbunătățiri ale diferitelor programe software Office 2013.

Toate inovațiile importante din Word pentru Office 2013

Word 2013 oferă o claritate mult mai bună - nu numai la editarea textelor, ci și la citire. De asemenea, facilitează și mai mult colaborarea sau utilizarea documentelor PDF, precum și a documentelor Word create cu o versiune mai veche a programului.

Funcții practice generale

  • Când porniți Word 2013, toate documentele utilizate recent sunt afișate sub formă de listă într-o coloană pe marginea din stânga.
  • Dând clic pe fila "Draft" (Layout), este disponibilă o prezentare generală a tuturor șabloanelor de format, care pot fi adaptate și la cerințele personale.
  • În vizualizarea de editare "Simple Markup", corecturile sunt indicate printr-o linie verticală pe marginea textului.
  • Un document PDF poate fi deschis imediat în Word 2013 cu un clic dreapta al mouse-ului și este disponibil ca un fișier Word pentru utilizare ulterioară, inclusiv tot conținutul, cum ar fi textul și grafica. Aceasta poate fi salvată din nou în format PDF.
  • Un document text creat cu o versiune mai veche de Word poate fi deschis în Word 2013 în modul de compatibilitate. Acest lucru permite editarea acestuia, astfel încât să poată fi utilizat în continuare cu versiunea originală Word după ce a fost salvat.
  • La inserarea de grafice și altele asemănătoare, Word 2013 face sugestii pentru opțiunile de aspect, care pot fi apoi adoptate cu un simplu clic.
  • Ghidul de aliniere facilitează aranjarea precisă a tabelelor și a graficelor în fluxul de text.
  • Dispunerea în timp real oferă o previzualizare instantanee în timp real a modului în care sunt aranjate grafica și textul.

Un mod de citire mai bun

  • Word 2013 oferă, de asemenea, posibilitatea de a afișa documentele în coloane pentru a le face mai ușor de citit. Puteți utiliza pictogramele săgeată pentru a vă deplasa prin document ca și cum ați citi o carte.
  • Pentru o prezentare mai neutră a textului, toate instrumentele de editare pot fi ascunse, cu excepția câtorva instrumente utile.
  • Graficele și tabelele conținute într-un document Word pot fi mărite pentru a umple ecranul cu ajutorul zoomului obiect - tot ce trebuie să faceți este să dați dublu clic pe elementul de text relevant.
  • În cazul în care sunt editate mai multe documente Word în același timp, acestea pot fi afișate prin intermediul filelor.
  • În cazul documentelor de mari dimensiuni, toate titlurile pot fi afișate în zona din stânga paginii; un clic navighează în document către pasajul de text relevant.

Cele mai importante inovații din Excel 2013

Excel include, de asemenea, mai multe instrumente noi în Office 2013 Professional Plus care pot fi utilizate pentru a analiza chiar și cantități mari de date. Programul de calcul tabelar recunoaște acum procedurile tipice ale utilizatorului la editarea datelor și le adaugă automat. Funcțiile optimizate PivotChart și PivotTable sunt, de asemenea, disponibile în Excel 2013.

  • Funcția de previzualizare fulger recunoaște modelele tipice de editare și completează automat intrările ulterioare - chiar și pentru coloane întregi.
  • Quick Analysis vă permite să formatați datele în doar câteva clicuri. Atunci când se selectează un set de date, se deschide un meniu de selecție rapidă cu funcții cunoscute, iar sugestiile de formatare pot fi afișate prin trecerea mouse-ului peste ele și aplicate făcând clic pe ele.
  • Selecția rapidă a graficelor în Excel 2013 face sugestii cu privire la tipul de grafic care este cel mai bine de utilizat pentru a vizualiza un set de date selectat.
  • Opțiunile de filtrare a datelor din foile de calcul Excel arată, de asemenea, filtrul utilizat pentru secțiunile de date, astfel încât este întotdeauna clar ce date sunt afișate.

Cele mai importante inovații din PowerPoint 2013

Microsoft PowerPoint 2013 Professional Plus a extins opțiunile de design pentru prezentări cu o serie de modele și animații noi. Cea mai izbitoare caracteristică este designul cu ecran lat. Noul PowerPoint include, de asemenea, o vizualizare practică a difuzorului și suportă formate media precum MP4 și MOV, conținut de înaltă rezoluție și codecuri.

  • Pentru și mai mult spațiu, formatul larg de diapozitive 16:9 este acum disponibil în mod implicit.
  • Două fișiere PowerPoint pot fi acum fuzionate într-un singur document, inclusiv toate modificările.
  • Comentariile pot fi, de asemenea, afișate într-o prezentare care include persoanele implicate și contactele acestora.
  • De asemenea, prezentările PowerPoint pot fi acum publicate ca videoclipuri și postate direct pe canalele de socializare.

Cele mai importante inovații din Outlook 2013

Outlook 2013 se prezintă cu o interfață de birou mult mai curată. Mutarea barei de navigare pentru e-mailuri, contacte și calendare în partea de jos a ecranului creează mai mult spațiu pentru alt conținut.

  • Rețelele sociale precum Facebook sau Xing sunt acum integrate, astfel încât utilizatorii pot urmări direct activitățile partenerilor și prietenilor.
  • Detaliile de contact din rețelele sociale pot fi transferate în lista de contacte Outlook.
  • Skype în Outlook 2013 permite efectuarea de apeluri telefonice prin intermediul internetului.
  • Exchange ActiveSync în Outlook elimină acum necesitatea de a utiliza serverele Exchange pentru a sincroniza contactele și calendarele.
  • Noua funcție Peeks afișează instantaneu într-o fereastră informații importante din Calendar, People sau Tasks.

Cele mai importante inovații din Access 2013

Access este componenta exclusivă a ediției MS Office 2103 Professional Plus. Software-ul de baze de date combină sistemul de gestionare a bazelor de date relaționale Jet Engine cu instrumente puternice într-un mediu de dezvoltare integrat pentru crearea tuturor aplicațiilor tipice de baze de date necesare într-o companie. În acest scop, Access 2013 oferă, printre altele, următoarele instrumente și caracteristici:

  • Crearea personalizată a aplicațiilor Access Web Apps este cea mai importantă caracteristică nouă a software-ului de baze de date. Utilizatorii îl pot folosi pentru a crea aplicații chiar și fără cunoștințe de programare: Tot ceea ce este necesar este să selectați tipul de date adecvat, astfel încât Access să creeze automat o structură completă a bazei de date - inclusiv o interfață ușor de utilizat.
  • Aplicația include comenzi de adăugare și editare a datelor, precum și funcții de navigare și de bază.
  • Aplicațiile web Access pot fi utilizate și partajate instantaneu ca o aplicație SharePoint într-un browser web.
  • De asemenea, utilizatorii pot obține informații despre modul în care sunt utilizate aplicațiile.
  • Șabloanele de tabele integrate permit urmărirea informațiilor generate cu o astfel de aplicație Access.
  • Access este, de asemenea, conectat la Microsoft SQL Server și la baza de date Microsoft Azure SQL, asigurând o mai mare fiabilitate, securitate și scalabilitate a datelor - atât la fața locului, cât și în cloud.

Principalele caracteristici noi în Publisher 2013

Programul pentru crearea de publicații cu design profesional este, de asemenea, o componentă exclusivă a ediției MS Office 2103 Professional Plus. Publisher oferă utilizatorilor opțiuni extinse de design pentru toate tipurile de cataloage, carduri, pliante, buletine informative etc., care pot fi salvate și pregătite pentru imprimare.

  • Publisher 2013 include opțiunea de a căuta în mod centralizat imagini pe computerul dumneavoastră, în catalogul ClipArt de la Office.com sau pe internet și de a le insera într-un document.
  • Dacă sunt selectate mai multe fișiere de imagine în același timp în timpul proiectării, Publisher 2013 le afișează clar într-o coloană în proiect.
  • Imaginile pot fi ușor glisate și aruncate pe o pagină în zona de design și pot fi înlocuite în același mod.
  • Pentru a utiliza o imagine ca fundal, sunt disponibile diferite opțiuni de proiectare: "Fill" (Umplere) extinde imaginea astfel încât să ocupe întregul fundal, "Tile" (Gresie) umple fundalul cu dale.
  • Pentru text sunt disponibile și efecte precum umbre, reflexii, efecte de strălucire și conice.

Cele mai importante inovații din Lync 2013

Lync este un instrument de comunicare esențial pentru o colaborare eficientă în cadrul proiectelor. Cu un simplu clic, acesta poate fi utilizat pentru a găzdui instantaneu conferințe video sau pentru a utiliza telefonia IP. Printre principalele caracteristici noi se numără:

  • Aplicația Lync Mobile App - cu capacități tactile, este nuanțată și optimizată pentru smartphone-uri - atât pentru Windows Phone, cât și pentru iPhone sau Android.
  • Lync Server 2013 are noi funcții de mesagerie instantanee și de prezență.
  • Împreună cu Exchange 2013, utilizatorii pot gestiona și sincroniza contactele în Outlook 2013, în Outlook Web App, precum și în Lync 2013.

Principalele caracteristici noi din InfoPath 2013

InfoPath 2013 este conceput pentru a facilita crearea de formulare expresive bazate pe cod pentru SharePoint Server 2013. Împreună cu InfoPath Forms Services, instrumentul oferă, de asemenea, numeroase caracteristici pentru dezvoltatori. Aici sunt incluse următoarele caracteristici noi:

  • Noi opțiuni pentru scrierea și editarea codului
  • Formulare optimizate pentru liste SharePoint
  • Crearea de formulare de browser conforme cu standardele
  • Găzduirea formularelor pe paginile portalului utilizând InfoPath Web Parts
  • Publicarea șabloanelor de formulare InfoPath ca soluții sandbox
  • InfoPath 2013 oferă, de asemenea, un suport extins pentru controale și caracteristici în formularele de browser, cum ar fi: Puncte, liste numerotate și simple, liste cu selecții multiple și casete combinate.

Principalele caracteristici noi din SharePoint 2013

În SharePoint Server 2013, acum este și mai ușor să găzduiți formulare pe pagini web împreună cu InfoPath Web Parts fără a fi nevoie să scrieți cod în acest sens. Prin urmare, SharePoint 2013 facilitează partajarea datelor și informațiilor.

  • Modelul de aplicații cloud poate fi utilizat pentru a crea aplicații care extind funcționalitatea site-urilor SharePoint, inclusiv aplicații web la distanță.
  • Instrumentele de dezvoltare, cum ar fi Visual Studio și SharePoint Designer, au fost optimizate.
  • Windows Aplicațiile Phone 7 pot fi combinate cu serviciile SharePoint locale.
  • De asemenea, este posibilă utilizarea serviciilor SharePoint la distanță în cloud prin SharePoint Online, de exemplu pentru a extinde funcționalitatea PC-urilor locale.
  • În aplicațiile mobile pot fi integrate noi caracteristici, cum ar fi geolocalizarea.

OneNote 2013: Inovații importante

OneNote, programul care permite crearea și utilizarea fără efort a notițelor, devine și mai practic cu noua aplicație Touch. Utilizatorii de tablete o pot folosi pentru a-și capta ideile fără mouse sau tastatură și le pot lipi instantaneu într-un document Office. OneNote recunoaște scrisul de mână și îl convertește în text tipărit.

  • Noile opțiuni de formatare îmbunătățesc funcția de tabel pentru a organiza mai clar tot conținutul.
  • Datele de profil ale altor utilizatori sunt, de asemenea, disponibile în OneNote, astfel încât notele proprii pot fi partajate cu colegii de muncă.
  • Documentele sau paginile web pot fi adăugate cu ușurință în notebook cu ajutorul funcției "Send to OneNote".

Cerințe de sistem pentru Microsoft Office 2013 în Professional Plus Edition

EdițiaOffice 2013 Professional Plus este disponibilă pentru descărcare în două versiuni: 32 de biți, precum și 64 de biți. Prin urmare, cerințele hardware individuale, cum ar fi cele privind memoria RAM, pot fi diferite. Se aplică următoarele cerințe minime:

  • Sisteme de operare: min. Windows 7 până la Windows 10, min. Windows Server 2008 până la 2012 R2
  • Procesor: min. 1 GHz
  • RAM: min. 1 GB (32 Bit) sau 2 GB 64 Bit)
  • Spațiu pe hard disk: min. 3 GB
  • Rezoluția imaginii: min. 1.024 x 576, min. placă grafică cu accelerare Direct X10

Cumpărați MS Office 2013 Professional Plus ca licență pentru un singur utilizator de la Wiresoft

În mod normal, disponibil doar pentru clienții cu licențe de volum, în magazinul de software Wiresoft puteți găsi Professional Plus-ediția Office versiunea 2013, de asemenea, ca licență pentru un singur utilizator - cu următoarele programe:

  • Word 2013 - creați documente în mod profesionist și citiți-le cu atenție
  • Excel 2013 - analizați date extinse cu instrumente puternice
  • PowerPoint 2013 - creați prezentări interesante și informative
  • Outlook 2013 - gestionați e-mailurile, contactele și toate sarcinile în mod profesionist
  • OneNote 2013 - înregistrați notițe în mod spontan și utilizați-le imediat în aplicații
  • Publisher 2013 - creați fără efort publicații atrăgătoare cu imagini și grafică
  • Access 2013 - proiectați și gestionați baze de date în conformitate cu cerințele individuale și creați aplicații pentru acestea
  • Lync 2013 - utilizați Skype for Business pentru comunicare internă și externă
  • InfoPath 2013 - creați formulare electronice cât ai clipi din ochi
  • SharePoint 2013 - combinați aplicațiile Windows Phone 7 cu serviciile SharePoint, etc

Atunci când achiziționați Professional Plus-Ediția Office 2013 de la Wiresoft, veți beneficia de toate aceste avantaje, pe lângă posibilitatea de a o achiziționa ca software folosit sub forma unei licențe pentru un singur utilizator - și la un preț fabulos de mic:

  • Puteți cumpăra Microsoft Office 2013 Professional Plus-Edition de la Wiresoft ca software pentru un singur utilizator.
  • Această licență de software a făcut parte dintr-o licență de volum mai mare a unei companii, de aceea este atât de ieftină la Wiresoft!
  • Odată cu vânzarea către Wiresoft, licența Office- dacă a fost folosită vreodată - a fost dezinstalată de pe un computer anterior, deci este 100% gratuită.
  • Fiecare licență Microsoft Used Software este verificată de Wiresoft înainte de vânzare pentru a ne asigura că este în perfectă stare de funcționare.
  • Achiziționarea de licențe software în magazinul Wiresoft include un produs original Microsoft, în conformitate cu cerințele legale ale UE: nici Wiresoft, nici dumneavoastră nu vă aflați într-o zonă gri din punct de vedere legal.
  • De asemenea, Wiresoft, în calitate de distribuitor de software de renume, nu oferă spre vânzare versiuni de încercare ale software-ului Microsoft, care fie sunt valabile pentru o perioadă limitată de timp, fie au funcționalitate limitată.
Pentru întrebări suplimentare cu privire la achiziționarea licenței Microsoft Office 2013 Professional Plus sau orice alt software Microsoft Office, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin e-mail, telefon sau aici în chat. 
Citiți, scrieți și discutați recenzii...mai mult
Comentariile clienților pentru "MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL PLUS"
Scrieți o recenzie
Recenzile vor fi activate după verificare.
Vă rugăm să introduceți șirul de caractere în câmpul de text de mai jos.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Am luat act de reglementările privind protecția datelor.

MICROSOFT OFFICE 2013 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2013 STANDARD
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2010 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2010 STANDARD
127,20 RON * 212,00 RON *
MICROSOFT ACCESS 2013 MICROSOFT ACCESS 2013
85,80 RON * 143,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2019 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2019 STANDARD
489,60 RON * 816,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2021 PROFESSIONAL PLUS
817,20 RON * 1.362,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2007 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2007 STANDARD
55,80 RON * 93,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
409,20 RON * 682,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT OUTLOOK 2021 MICROSOFT OUTLOOK 2021
385,80 RON * 643,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 11 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 11 PROFESSIONAL
252,60 RON * 421,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2021 STANDARD
757,80 RON * 1.263,00 RON *
MICROSOFT SQL SERVER 2019 ENTERPRISE 2-CORE MICROSOFT SQL SERVER 2019 ENTERPRISE 2-CORE
7.134,57 RON * 11.890,95 RON *
MICROSOFT SQL SERVER 2019 STANDARD MICROSOFT SQL SERVER 2019 STANDARD
431,97 RON * 719,95 RON *
MICROSOFT OUTLOOK 2019 MICROSOFT OUTLOOK 2019
225,60 RON * 376,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS SERVER 2012 R2 DATACENTER MICROSOFT WINDOWS SERVER 2012 R2 DATACENTER
5.334,00 RON * 8.890,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 7 ENTERPRISE MICROSOFT WINDOWS 7 ENTERPRISE
56,40 RON * 94,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL
44,40 RON * 74,00 RON *
MICROSOFT OUTLOOK 2013 MICROSOFT OUTLOOK 2013
85,80 RON * 143,00 RON *
MICROSOFT WORD 2010 MICROSOFT WORD 2010
70,80 RON * 118,00 RON *
MICROSOFT OUTLOOK 2010 MICROSOFT OUTLOOK 2010
71,40 RON * 119,00 RON *
Ultima vizualizare