Noi funcții în programele Office 2016
Office 2016 completează versiunea anterioară cu o serie de funcții individuale, dintre care unele sunt disponibile și în alte programe și oferă utilizatorului un sprijin util în activitatea sa.
"You wish" (Spune-mi) - pentru Word, Excel, PowerPoint și Outlook și Access
În panglica Office 2016 există un asistent de operare numit "Tell Me", recunoscut printr-o pictogramă în formă de bec. Pentru a-l utiliza, utilizatorii trebuie doar să tasteze ceea ce doresc să găsească sau să facă în câmpul de introducere de lângă el, iar asistentul arată procedura corespunzătoare sau oferă asistență suplimentară.
Insights - pentru Word, Excel, PowerPoint și Outlook
Pentru a verifica termenii sau faptele dintr-un document Office sau pentru a obține explicații, tot ce trebuie să faceți este să le marcați și apoi să faceți clic pe ele cu ajutorul funcției de căutare inteligentă susținută de Bing pentru a obține rezultatele căutării corespunzătoare. Acestea sunt apoi afișate în zona de pagină a ferestrei Office.
Partajare simplificată - pentru Word, Excel și PowerPoint
Documentele din programele Office Excel, Word și PowerPoint pot fi acum partajate și mai ușor, inclusiv prin atribuirea individuală a drepturilor. Utilizatorii trebuie doar să facă clic pe butonul "Share" din panglică.
Istoric îmbunătățit al versiunilor - pentru Word, Excel și PowerPoint
În special atunci când mai mulți colegi lucrează împreună la același document, este important ca versiunile anterioare să rămână disponibile. Cu ajutorul funcției "Istoric versiuni", acestea pot fi afișate cu ușurință și, bineînțeles, pot fi restaurate stările de editare respective.
Noi tipuri de diagrame - pentru Word, Excel și PowerPoint
Cu ajutorul tipurilor de diagrame nou integrate TreeMap, Waterfall, Pareto (diagramă în coloană), Histogramă, Box Chart și Sunburst, utilizatorii au la dispoziție grafice informative suplimentare cu ajutorul cărora pot fi vizualizate în mod clar date statistice, ierarhice și economice.
Integrare OneDrive - pentru Word, Excel și PowerPoint
Odată cu integrarea OneDrive în Office 2016, utilizatorii pot acum să acceseze documentele Office de oriunde și de pe orice dispozitiv final, salvându-le pe OneDrive. Astfel, este posibil să lucrați la ele de oriunde, fără a fi nevoie să le salvați în prealabil local pe un PC sau similar sau pe un stick USB - chiar și împreună cu alte persoane.
Protecția împotriva pierderii de date (DLP) - pentru Word, Excel și PowerPoint
Funcția DLP este acum disponibilă și în Office 2016 pentru toate documentele Word, Excel și PowerPoint prin intermediul SharePoint Online și OneDrive for Business. Acest lucru permite administratorilor să creeze și să gestioneze în mod centralizat politicile pentru crearea de conținut și partajarea documentelor. Utilizatorilor finali li se afișează notificări sau restricții privind eliberarea unui document dacă aplicația detectează un posibil risc.
Funcții individuale specifice programului în Office 2016
În plus față de aceste funcții generale, Office 2016 oferă, de asemenea, funcții noi și îmbunătățiri individuale pentru programele disponibile în fiecare ediție:
Noi funcții Word în Office 2016
Următoarele funcții fac ca lucrul în colaborare la un document Word să fie și mai productiv:
- Introducerea în timp real: Dacă mai mulți colegi lucrează împreună la același document Word, introducerea în timp real arată unde se fac modificările, astfel încât acestea pot fi verificate sau urmărite imediat.
- Salvarea în folder ul fixat: Prin fixarea unui folder pe un document Word, utilizatorii pot accesa folderul și documentele și mai rapid și mai convenabil prin intermediul unei liste jumelate.
- Funcțiade comentariu : Procesarea textului cu Word 2016 este acum mult mai comodă datorită funcției îmbunătățite, deoarece nu numai că toate comentariile se regăsesc în documentul Word relevant, dar se poate răspunde la ele direct, fără a fi nevoie să scrieți un e-mail. Acest lucru face ca lucrul împreună la un document să fie și mai clar.
- PDFîn Word: În loc să copiați conținutul unui PDF, în Word pentru Office 2016 este și mai ușor să îl deschideți direct în Word; nu numai textul, ci și toate elementele grafice sunt preluate și pot fi editate liber. În cele din urmă, acest fișier Word poate fi salvat din nou în format PDF.
Noi funcții Excel în Office 2016
În plus față de noile tipuri de diagrame deja menționate, Excel conține, de asemenea, îmbunătățiri ale funcțiilor existente, precum și instrumente noi:
- PROGNOSE: Cu ajutorul funcției PROGNOSE.ETS, este posibilă extrapolarea seriilor de timp din date pe baza netezitului exponențial, utilizând algoritmul ETS (Exponential Smoothing), pentru a genera previziuni alternative pe termen scurt și pentru a le pune la dispoziție sub forma unei așa-numite fișe de prognoză.
- Grafice interactive în tabele pivot: Aceste soluții software de business intelligence recent integrate oferă o imagine de ansamblu mai bună, în special în cazul tabelelor pivot complexe. Aceasta include funcții cum ar fi gruparea automată a valorilor temporale în funcție de trimestre sau luni, precum și navigarea drill-down, așa cum se utilizează frecvent în special în cadrul procesării analitice online (OLAP).
- Funcția LET: Aceasta face posibilă denumirea intervalelor în cadrul unei formule, ceea ce îmbunătățește puterea de calcul în Excel, precum și lizibilitatea și combinabilitatea.
- Vizualizarefiltru : Pentru a păstra claritatea unui fișier Excel în timpul lucrului în comun, sortarea și filtrele altor utilizatori pot fi ascunse prin intermediul vizualizării filtrului.
Noi funcții Outlook în Office 2016
Următoarele funcții nu numai că organizează în mod eficient fluxul zilnic de e-mailuri, dar facilitează și găsirea conținutului și a documentelor.
- Privire de ansamblu pentru fișierele atașate: Atunci când trimiteți un atașament în Outlook 2016 prin e-mail, programul oferă în mod clar într-o listă cele mai recente documente utilizate.
- Partajarea documentelor: De asemenea, documentele pot fi partajate prin OneDrive sau SharePoint, inclusiv configurarea permisiunilor de partajare.
- Funcția de dezordine: Acest instrument sortează automat e-mailurile neimportante într-un dosar separat. Pentru a se asigura că acestea nu sunt trecute cu vederea, Outlook trimite zilnic un rezumat al e-mailurilor stocate acolo.
- Căutaresimplificată: Cu ajutorul listei derulante "New search area", căutarea poate fi modificată prin schimbarea dosarului sau a cutiei poștale curente.
Noi funcții PowerPoint în Office 2016
Noile funcții Outlook îmbunătățesc, printre altele, gestionarea timpului în timpul prezentărilor și
oferă o opțiune practică pentru evidențierea conținutului:
- Ilustrație mai concisă prin intermediul pensulei: Pentru a evidenția anumite elemente sau procese în timpul unei prezentări, în loc să folosească un pointer laser sau chiar o baghetă ca până acum, prezentatorii pot folosi pensula integrată pentru a atrage atenția publicului. Dacă faceți acest lucru în modul prezentare, prezentarea PowerPoint originală rămâne neschimbată.
- Funcția de partajare: Datorită designului mai clar al funcției de partajare, prezentările pot fi acum publicate mai ușor și mai rapid prin intermediul rețelelor sociale.
- Timetracking: Puneți capăt prezentărilor care durează prea mult timp și dificultăților în utilizarea eficientă a timpului de prezentare alocat: Cronometrarea îmbunătățește gestionarea personală a timpului, arătând prezentatorului timpul în timpul prezentării, astfel încât acesta să poată reacționa și să facă ajustări în orice moment.
Noi funcții OneNote în Office 2016
OneNote face ca schimbul de informații și idei cu alte persoane să fie și mai convenabil:
- Împărtășiți caietele de notițe: Informațiile importante, cum ar fi fotografiile, desenele, videoclipurile etc., pot fi colectate și sincronizate într-o locație centrală pentru o colaborare mai eficientă în cadrul proiectelor.
- Introduceți videoclipuri: Videoclipurile din Office Mix, Vimeo și YouTube pot fi acum integrate cu ușurință într-o pagină din OneNote.
- Creați note direct pe o pagină web: Cu noul browser pentru Windows 10, Microsoft Edge, utilizatorii pot scrie cu ușurință notițe sau sublinieri pe o pagină web și le pot partaja prin OneNote.
Noi funcții Access în Office 2016
Access oferă, de asemenea, unele adăugiri în Office 2016. Printre acestea se numără noul tip de date BigInt, care face programul mai compatibil cu Windows SQL Server, iar suportul pentru dBASE a fost, de asemenea, reintrodus. În plus, acum este posibil să exportați sursele de date legate cu Access ca referință sub formă de liste în Excel. Tabelele pot fi acum adăugate cu ușurință în timpul lucrului prin activarea "Adaugă tabele".
Noi funcții Publisher în Office 2016
Cu conceptele sale de operare autoexplicative și numeroasele șabloane, software-ul Microsoft DTP Publisher 2016 poate fi folosit și de începători pentru a crea suporturi de imprimare de înaltă calitate, cum ar fi pliante sau broșuri. Imaginile pot fi editate direct în program, șabloanele de imprimare pot fi create cu precizie milimetrică și pot fi utilizate fără probleme de alte programe și servicii software.
Cerințe de sistem pentru Office 2016:
MS Office este disponibil într-o versiune pe 32 de biți și pe 64 de biți; prin urmare, cerințele hardware individuale pot fi diferite.
- Sistem de operare: Windows 7 sau superior, Windows Server 2012 R2 sau Windows Server 2012, Windows 10 Server, Windows Server 2008 R2
- Procesor: procesor x86 sau x64 bit cu cel puțin 1 GHz și SSE2
- Memorie: 1 GB RAM (versiunea pe 32 de biți), 2 GB RAM (versiunea pe 64 de biți)
- Spațiu pe hard disk: min. 3,0 GB liber
- Afișaj: min. 1024 x 768
- Placă grafică: este necesară o placă grafică DirectX 10 pentru accelerarea hardware a graficii
Cumpărați MS Office 2016 ieftin la Wiresoft în magazinul online
La Wiresoft puteți găsi următoarele două ediții ale versiunii Office 2016 - cu programele integrate respective:
Office 2016 Standard
- Word 2016
- Excel 2016
- PowerPoint 2016
- Outlook 2016
- Editor 2016
Office 2016 Professional Plus
- Word 2016
- Excel 2016
- PowerPoint 2016
- OneNote 2016
- Outlook 2016
- Editor 2016
- Acces 2016
Atunci când cumpărați o ediție de Office 2016 de la Wiresoft, beneficiați nu numai de prețul fabulos al software-ului folosit, ci și de următoarele avantaje suplimentare:
- Cu fiecare licență Microsoft Office 2016 pe care o achiziționați de la Wiresoft, veți primi un produs software folosit exclusiv de dumneavoastră.
- Orice software Office utilizat anterior de către un cumpărător inițial a fost dezinstalat atunci când a fost vândut către Wiresoft, astfel încât licența este 100% liberă și utilizabilă din nou.
- Toate licențele individuale care provin din licențe de volum au fost verificate cu atenție de către Wiresoft pentru a se asigura că acestea sunt într-adevăr adecvate pentru utilizare după cumpărare.
- În calitate de distribuitor serios de software, Wiresoft nu oferă în magazinul său online versiuni de testare care sunt valabile doar pentru o perioadă limitată de timp sau care au funcții limitate.
- Atunci când cumpărați licențe de la Wiresoft, puteți fi întotdeauna siguri că achiziționați un produs Microsoft original, în conformitate cu reglementările legale și că nu vă aflați într-o zonă gri din punct de vedere juridic.
Pentru toate întrebările legate de achiziționarea licenței Microsoft Office 2016 Standard, Professional sau a altor produse software Microsoft, vă rugăm să ne contactați prin e-mail, telefon sau chat.