PRODUS ORIGINAL AUTORIZAT
EXPEDIERE ÎN TERMEN DE 24 DE ORE
ASISTENȚĂ PRIN CHAT, E-MAIL ȘI TELEFON
LINIE TELEFONICĂ GRATUITĂ +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE MAC 2016 STANDARD

MICROSOFT OFFICE MAC 2016 STANDARD

311,40 RON * 519,00 RON * (40% salvat)

incl. TVA.

Disponibil ca o descărcare instantanee


Sunteți un client de afaceri
sau aveți întrebări de natură juridică?

Sunt aici pentru tine.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

  • SW10014
  • 3YF-00090

Beneficii

- Livrare rapidă
. - Produs original autorizat
. - Expediere în termen de 24 de ore
. - Suport prin chat, e-mail și telefonic
.
Microsoft Office 2016 pentru Mac - software-ul eficient pentru birou și afaceri Pachetul...mai mult
Informații despre produs "MICROSOFT OFFICE MAC 2016 STANDARD"

Microsoft Office 2016 pentru Mac - software-ul eficient pentru birou și afaceri

Pachetul software Microsoft Office 2016 este disponibil și pentru Mac. În ediția Standard, acesta conține programele dovedite Word, Excel, PowerPoint, Outlook și OneNote. În versiunea pentru Mac, MS Office 2016 oferă o revizuire completă a componentelor anterioare, cu o adaptare optimizată la OS X, păstrând în același timp interfața tipică de utilizator cunoscută de la Windows cu aspectul său tipic. Utilizatorii pot scrie texte, crea calcule, proiecta prezentări, precum și gestiona e-mailuri și procesa notițe ca de obicei, fără a fi nevoiți să renunțe la funcțiile familiare ale sistemului Mac. Microsoft Office 2016 pentru Mac include, de asemenea, comenzile rapide de la tastatură familiare din versiunea Windows, ceea ce ușurează munca utilizatorilor care trec de la un sistem de operare la altul.

În special, compatibilitatea între platforme între documentele create la Windows și cele create la OS X a fost optimizată în Office 2016 Mac printr-o mai mare uniformitate a prezentării. Acest lucru oferă un avantaj deosebit atunci când se colaborează și se partajează documente, nu numai între Windows și utilizatorii Mac, ci și în cloud - unde Office preferă să ofere Microsoft Cloud OneDrive.

Versiunea pentru Mac a MS Office 2016 Standard diferă totuși în unele aspecte de versiunea Windows: programele Microsoft Publisher și Microsoft Access nu sunt incluse în Office pentru Mac 2016; nu sunt incluse nici cele două noi funcții "Căutare inteligentă" - "Insights" - și "Ce doriți să faceți?" - "Spune-mi" - și noile tipuri de diagrame adăugate la Word, Excel și PowerPoint.

Cu toate acestea, există, de asemenea, multe îmbunătățiri practice în programele disponibile în Office pentru Mac 2016, precum și noi caracteristici interesante pentru a gestiona fără efort toate sarcinile care apar.

Microsoft Office 2016 pentru Mac este disponibil în Wiresoft Software Store ca licență unică la preț redus pentru ediția Standard. Mai jos este o prezentare generală a gamei complete de beneficii pe care le oferă Office 2016 pentru Mac atunci când este achiziționat.

Noi caracteristici în programele individuale ale Office 2016 pentru Mac

Multe dintre noile caracteristici din Office 2016 pentru Mac sunt disponibile și în cele trei aplicații individuale, Excel, Word și PowerPoint, sprijinind lucrul cu documente între aplicații.

Partajare simplificată a documentelor

Pentru a partaja documente și mai ușor, utilizatorii trebuie doar să facă clic pe butonul "Share" din panglică. Permisiunile de citire și editare pot fi, de asemenea, atribuite individual.

Istoric îmbunătățit al versiunilor documentelor

Atunci când lucrați la un document cu mai mulți colegi, este important ca versiunile mai vechi ale documentului să rămână disponibile. Cu ajutorul funcției "Version History", acestea nu numai că pot fi afișate imediat, dar pot fi restaurate și stările corespunzătoare pentru a putea fi utilizate în continuare.

Integrarea OneDrive și pentru Mac

Integrarea OneDrive în Office 2016 pentru Mac poate fi utilizată acum și de utilizatorii Mac și, astfel, pot accesa un document Office salvat pe OneDrive de pe orice dispozitiv final corespunzător, indiferent de locație. Astfel, nu mai este nevoie să le salvați local pe un PC sau pe un stick USB, așa cum se întâmpla anterior.

Protecția împotriva pierderilor de date (DLP)

DLP este, de asemenea, disponibil în Office 2016 pentru Mac pentru documentele Word, Excel și PowerPoint prin intermediul OneDrive. În special, administratorii pot utiliza DLP pentru a crea și gestiona în mod centralizat politici care stabilesc orientări și notificări de securitate a datelor la crearea și partajarea documentelor cu alți utilizatori, precum și pentru a le afișa atunci când aplicația detectează un risc potențial.

Caracteristici individuale în Office 2016 pentru aplicații Mac

Pe lângă aceste noi caracteristici disponibile împreună în Word, Excel și PowerPoint, Office 2016 pentru Mac conține, de asemenea, mai multe caracteristici noi și îmbunătățiri pentru celelalte aplicații individuale disponibile în ediția Standard:

Noile caracteristici ale Word în Office 2016 pentru Mac

Următoarele caracteristici în special facilitează lucrul în comun al mai multor utilizatori la un document Word:

  • Introducerea întimp real: Dacă mai mulți utilizatori lucrează la același document Word, se poate utiliza introducerea în timp real pentru a arăta unde face fiecare utilizator în parte modificări, care pot fi apoi urmărite sau verificate imediat.
  • Funcția de comentarii: Datorită funcției îmbunătățite de comentarii, editarea textului în Word 2016 este acum mult mai clară și mai eficientă, deoarece un document Word conține acum toate comentariile diferiților participanți; în plus, la acestea se poate răspunde direct, astfel încât nu mai este necesar să se scrie un e-mail suplimentar.
  • Salvarea în folderul fix at: Un document Word poate avea acum folderul său fixat optic, astfel încât fiecare utilizator să îl poată accesa și mai rapid și mai ușor pe acesta și documentele conținute prin intermediul unei liste de salt (jumplist).
  • PDFîn Word: Pentru a transfera conținutul unui PDF în Word, în Word pentru Office 2016 pentru Mac nu mai este necesar să îl copiați și să îl lipiți - uneori cu greu: pentru a face acest lucru, este suficient să deschideți PDF-ul direct în Word pentru a transfera nu doar textul, ci și toate elementele grafice. Acestea și pot fi acum editate liber în Word. În cazul în care documentul Word trebuie să fie din nou disponibil ca PDF, acesta poate fi salvat din nou în acest format.

Noi funcții Excel în Office 2016 pentru Mac

Excel 2016 pentru Mac include următoarele îmbunătățiri ale funcțiilor existente, precum și instrumente noi:

  • PROGNOSE.ETS : Funcția PROGNOSE.ETS poate fi utilizată pentru a extrapola serii de timp în date folosind netezirea exponențială (ETS), un algoritm bine stabilit în rândul utilizatorilor. Funcția este utilizată pentru a genera previziuni alternative pe termen scurt, care pot fi, de asemenea, puse la dispoziție sub forma unei așa-numite fișe de previziuni.
  • Funcția LET: Cu LET este acum posibil să se numească intervale individuale în cadrul unei formule; acest lucru îmbunătățește nu numai performanța de calcul, ci și lizibilitatea și combinabilitatea în Excel.
  • Filtru de vizualiz are: În special atunci când lucrați împreună la un document Excel, este adesea important să puteți afișa doar anumite vizualizări - de exemplu, propria dvs. vizualizare, pentru a obține o imagine de ansamblu mai bună. Utilizând vizualizarea filtrelor, sortarea și filtrele altor utilizatori pot fi acum ascunse.

Noi caracteristici Outlook în Office 2016 pentru Mac

Utilizatorii de Mac cărora le place să folosească Outlook pentru a organiza e-mailurile și întâlnirile vor aprecia cu siguranță următoarele caracteristici noi; acestea nu numai că sortează avalanșa zilnică de e-mailuri, dar fac și găsirea conținutului și a documentelor mult mai ușoară.

  • Prezentare generală a fișierelor atașate: În cazul în care un e-mail urmează să fie trimis cu un fișier atașat, Outlook 2016 pentru Mac afișează în mod clar toate documentele utilizate recent într-o listă.
  • Partajarea documentelor: Utilizatorii de Mac ai OneDrive pot partaja cu ușurință documente cu alte persoane prin intermediul acestuia, inclusiv configurarea individuală a permisiunilor de partajare pentru citire și editare etc.
  • Funcția de dezordine: Acest instrument este un ajutor important pentru sortarea unei cantități mari de e-mailuri și, astfel, pentru a separa grâul de neghină: Acesta sortează automat e-mailurile neimportante în propriul dosar și trimite zilnic un rezumat al e-mailurilor stocate acolo prin Outlook, astfel încât să nu fie trecute cu vederea.
  • Căutaresimplificată: Pentru a schimba dosarul sau căsuța poștală curentă atunci când căutați conținut, utilizați pur și simplu lista derulantă "New search area" pentru a schimba căutarea.

Noi caracteristici PowerPoint în Office 2016 pentru Mac

Noile caracteristici Outlook din Office Standard pentru Mac oferă, printre altele, modalități practice de a îmbunătăți gestionarea timpului în timpul unei prezentări și de a evidenția conținutul în mod viu:

  • Cronometrare: eliminați stresul din prezentările cu termene strânse: Cronometrarea îmbunătățește gestionarea timpului și ajută la utilizarea eficientă a unui anumit interval de timp de prezentare, deoarece arată timpul disponibil în timpul prezentării; astfel, utilizatorul poate reacționa în consecință și își poate ajusta prezentarea în orice moment.
  • Note mai concise prin intermediul instrumentului perie: În loc să folosească un pointer cu laser sau chiar o baghetă în timpul unei prezentări pentru a evidenția anumite elemente sau procese, ca până acum, utilizatorii pot folosi acum pensula integrată pentru a direcționa atenția audienței prin evidențierea elementelor importante în culori. Acest lucru se întâmplă numai în modul prezentare, astfel încât fișierul PowerPoint original rămâne neschimbat.
  • Funcția de partajare: Funcția de partajare din PowerPoint a fost îmbunătățită pentru a face mai ușoară și mai rapidă partajarea prezentărilor prin intermediul rețelelor sociale.

Noi caracteristici OneNote în Office 2016 pentru Mac

OneNote - caietul de notițe de la Office, face ca luarea de notițe, editarea și partajarea ideilor importante cu alte persoane să fie și mai convenabilă:

  • Împărțiți Caietele de notițe: Toate informațiile relevante despre un proiect, cum ar fi fotografiile, desenele, videoclipurile etc. pot fi colectate în mod centralizat în noul OneNote și sincronizate cu alte persoane, ceea ce îmbunătățește colaborarea în cadrul proiectelor.
  • Inserarea de videoclipuri: Chiar și videoclipurile de pe Vimeo și YouTube pot fi acum integrate cu ușurință într-o pagină din OneNote.
  • Creați note direct pe o pagină web: Utilizatorii de Mac care folosesc browserul Edge de la Microsoft îl pot folosi pentru a scrie cu ușurință note sau sublinieri pe o pagină web și apoi să le partajeze prin OneNote.

Cerințe de sistem pentru Office 2016 pentru Mac Standard

Office 2016 pentru Mac este disponibil doar în versiunea pe 64 de biți. De asemenea, Office 2016 pentru Mac nu poate fi utilizat pentru iOS pe iPhone în versiunea de achiziție.

  • Procesor: procesor Intel
  • Sistem de operare: Mac OS, cel puțin versiunea 10.10 (Yosemite) până la versiunea Mac OS 10.12.6 (Sierra)
  • Memorie: cel puțin 4 GB RAM
  • Spațiu pe hard disk: 6 GB în format HFS+ (de asemenea: Mac OS Extended sau HFS Plus)
  • Afișaj: cel puțin 1.280 x 800

MS Office 2016 pentru Mac cumpărați ieftin în magazinul online de la Wiresoft

La Wiresoft puteți găsi Standard-ediția Office 2016 pentru Mac - cu programe integrate:

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • Outlook 2016
  • OneNote 2016

Atunci când achiziționați Standard-ediția Office 2016 pentru Mac, beneficiați de următoarele avantaje suplimentare la Wiresoft, pe lângă prețul nostru scăzut pentru software folosit:

  • La achiziționarea fiecărei licențe Microsoft Office 2016 pentru Mac Standard de la Wiresoft, primiți un produs software folosit exclusiv de dumneavoastră.
  • Fiecare licență a software-ului Office folosită de un cumpărător inițial a fost ștearsă atunci când a fost vândută către Wiresoft, făcându-l 100% liber și utilizabil din nou.
  • Licențele individuale pentru Office pentru Mac care provin din licențele de volum au fost testate cu atenție de către Wiresoft pentru a se asigura că pot fi utilizate în mod corespunzător.
  • Wiresoft, în calitate de comerciant serios de software, nu oferă în magazinul său online versiuni de încercare care sunt valabile doar pentru o perioadă limitată de timp sau care au funcții limitate.
  • La fiecare achiziție de la Wiresoft, puteți fi întotdeauna absolut sigur că achiziționați un produs software original Microsoft care respectă reglementările legale valabile, astfel încât să nu vă aflați în niciun caz într-o zonă gri din punct de vedere juridic.

Dacă aveți întrebări legate de achiziționarea Microsoft Office 2016 pentru Mac Standard sau orice alt produs software Microsoft disponibil, vă rugăm să ne contactați prin e-mail, telefon sau chat.

Citiți, scrieți și discutați recenzii...mai mult
Comentariile clienților pentru "MICROSOFT OFFICE MAC 2016 STANDARD"
Scrieți o recenzie
Recenzile vor fi activate după verificare.
Vă rugăm să introduceți șirul de caractere în câmpul de text de mai jos.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Am luat act de reglementările privind protecția datelor.

MICROSOFT OFFICE MAC 2019 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2019 STANDARD
400,80 RON * 668,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2011 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2011 STANDARD
127,20 RON * 212,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2021 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2021 STANDARD
736,20 RON * 1.227,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2021 STANDARD
757,80 RON * 1.263,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 7 ENTERPRISE MICROSOFT WINDOWS 7 ENTERPRISE
56,40 RON * 94,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 HOME AND BUSINESS MICROSOFT OFFICE 2021 HOME AND BUSINESS
876,60 RON * 1.461,00 RON *
MICROSOFT VISUAL STUDIO 2022 ENTERPRISE MICROSOFT VISUAL STUDIO 2022 ENTERPRISE
10.780,80 RON * 17.968,00 RON *
MICROSOFT VISUAL STUDIO 2022 PROFESSIONAL MICROSOFT VISUAL STUDIO 2022 PROFESSIONAL
1.633,20 RON * 2.722,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2021 PROFESSIONAL PLUS
817,20 RON * 1.362,00 RON *
MICROSOFT WORD MAC 2016 MICROSOFT WORD MAC 2016
222,60 RON * 371,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2008 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2008 STANDARD
97,80 RON * 163,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2019 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2019 STANDARD
489,60 RON * 816,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2007 ENTERPRISE MICROSOFT OFFICE 2007 ENTERPRISE
112,20 RON * 187,00 RON *
Ultima vizualizare