PRODUS ORIGINAL AUTORIZAT
EXPEDIERE ÎN TERMEN DE 24 DE ORE
ASISTENȚĂ PRIN CHAT, E-MAIL ȘI TELEFON
LINIE TELEFONICĂ GRATUITĂ +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS

MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS

157,20 RON * 262,00 RON * (40% salvat)

incl. TVA.

Disponibil ca o descărcare instantanee


Sunteți un client de afaceri
sau aveți întrebări de natură juridică?

Sunt aici pentru tine.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

  • SW10005
  • 79P-03549

Beneficii

- Livrare rapidă
. - Produs original autorizat
. - Expediere în termen de 24 de ore
. - Suport prin chat, e-mail și telefonic
.
Microsoft Office 2010 Professional Plus - suita completă pentru profesioniștii din domeniul...mai mult
Informații despre produs "MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS"

Microsoft Office 2010 Professional Plus - suita completă pentru profesioniștii din domeniul afacerilor ca versiune de achiziție

Cu MS Office-Ediția 2010 Professional Plus profesioniștii din domeniul afacerilor au la dispoziție toate programele Microsoft într-un singur pachet, deoarece portofoliul conține toate programele și funcțiile de care au nevoie pentru a lucra în toate domeniile de activitate: începând cu crearea de texte pentru diferiți destinatari cu Word 2010 și analiza datelor complexe în Excel 2010, trecând prin comunicarea cu angajații și partenerii de afaceri, precum și planificarea sarcinilor cu Outlook 2010, inclusiv proiectarea de prezentări și rapoarte cu PowerPoint 2010 și luarea de notițe și schimbul de idei cu OneNote 2010, până la publicații versatile de tipărituri și medii online cu Publisher 2010 - plus: Access 2010 pentru aplicații extinse de baze de date și InfoPath 2010 pentru crearea de formulare pentru orice scop al aplicațiilor - toate combinate în Office 2010 Professional Plus, a cărui interfață de birou are, de asemenea, un aspect modernizat, cu programe care sunt și mai intuitive de utilizat.

Office Edition 2010 Professional Plus este acum disponibil în mod regulat doar ca licență de volum, fiind folosit doar de companiile mari cu multe stații de lucru. Cu toate acestea, Wiresoft oferă ediția ca software folosit și ca licență unică, astfel încât un singur utilizator poate cumpăra Professional Plus 2010 și poate folosi toate programele incluse.

Achiziționarea unei ediții 2010 a MS Office are pentru mulți cumpărători marele avantaj că aceasta este încă compatibilă cu sistemul de operare Microsoft Windows 7, care este încă utilizat frecvent, astfel încât această compatibilitate este o caracteristică decisivă pentru cumpărare. În magazinul online Wiresoft primiți, pe lângă versiunea de achiziție a Office 2010 Professional Plus, și alte ediții ale acestei versiuni, precum și alte Office- pachete. Următoarea prezentare generală oferă o prezentare a programelor individuale, inclusiv a inovațiilor acestora, de pe Office 2010 Professional Plus.

MS Office 2010 Professional Plus - Know-how de afaceri reunit într-o singură suită

În plus față de programele Office Word, Excel, PowerPoint și Outlook, Professional Plus 2016 include nu numai caietul digital OneNote și programul DTP Microsoft Publisher, ci și Access 2010 și InfoPath. În special aceste din urmă aplicații sunt indispensabile pentru aplicațiile comerciale.

Prezentare generală a tuturor programelor din MS Office Edition 2010 Professional Plus:

  • Word 2010
  • Excel 2010
  • PowerPoint 2010
  • Outlook 2010
  • OneNote 2010
  • Publisher 2010
  • Access 2010
  • InfoPath 2010

Word 2010

Clasicul software de procesare a textelor are, pe lângă numeroasele caracteristici și funcții dovedite în versiunea 2010, din nou câteva noi pentru a oferi posibilitatea de a crea documente și scrisori în format pentru aproape orice aplicație:

  • Noul format de fișier XML face ca documentele Word să fie mai compacte, precum și mai sigure și mai compatibile.
  • Domeniile funcționale individuale sunt aranjate în mod clar sub formă de file în panglica nou concepută. Acestea pot fi adaptate la propriile nevoi: se pot extinde, reduce și chiar ascunde.
  • Noua vizualizare Backstage conține informații despre un document deschis.
  • Șabloanele incluse în Word pot fi personalizate cu doar câteva clicuri și pot fi salvate ca un nou șablon implicit personalizat.
  • Pentru utilizatorii care preferă să lucreze cu comenzi rapide de la tastatură în locul mouse-ului, funcțiile obișnuite ale Word sunt, de asemenea, accesibile prin intermediul acesteia.
  • La punctul de meniu "Verificare document" pot fi ajustate diferitele opțiuni pentru verificarea ortografică.
  • Documentele pot fi eliberate de către autor doar altor utilizatori pentru editare în comun, modificările și comentariile acestora sunt afișate în document și pot fi acceptate sau respinse prin clic.
  • Funcția de fuziune a corespondenței, inclusiv expertul, facilitează crearea de scrisori sau mailuri de fuziune a corespondenței. Adresele pot fi, de asemenea, importate din Outlook ca sursă de date.

Excel 2010

Clasicul software de calcul oferă totul pentru analizarea și filtrarea datelor din tabele deosebit de mari - iar în această versiune sunt disponibile și noi funcții și instrumente:

  • Excel 2010 acceptă acum formatele: .xls, .xlsx, .xlsm, .xlsb, .xltx, .xlt, .xltm, .xml, .xlam, .xla, precum și .xlw.
  • Setările și funcțiile care înainte erau împrăștiate în numeroase submeniuri sunt acum grupate în mod clar în noua panglică.
  • Cu așa-numitele sparklines, diagramele pot fi inserate într-o singură celulă Excel.
  • Feliile de date oferă butoane pentru a filtra cantități mari de date în tabelele normale și în tabelele pivot și indică, de asemenea, starea actuală a filtrului.
  • Versiunile anterioare ale fișelor de date pot fi reutilizate cu ajutorul recuperării versiunilor.
  • Fila Backstage conține informații despre un registru de lucru deschis, inclusiv permisiuni și partajări, precum și despre versiunile anterioare.

PowerPoint 2010

PowerPoint poate fi utilizat pentru a crea prezentări informative pentru aproape orice grup țintă. Aplicația sprijină utilizatorii cu funcții practice și șabloane, fără prea multă experiență pot fi proiectate profesional slide-uri cu text, grafică, imagini și videoclipuri. Nou în PowerPoint 2010:

  • PowerPoint suportă formatul XML, care nu este doar mai compact, ci și mai fiabil și mai sigur, și folosește, de asemenea, tehnologia de compresie ZIP.
  • Toate elementele unui diapozitiv de prezentare sunt acum integrate direct în document, ceea ce permite o redare mult mai lină și fără întârzieri.
  • Grafica SmartArt integrată în program are efecte dinamice pentru un design mai variat.
  • De asemenea, pot fi integrate clipuri video și muzică și sunt disponibile diverse opțiuni de redare.

Outlook 2010

Popularul client de e-mail completează, de asemenea, în versiunea Office versiunea 2010, funcțiile de trimitere de e-mailuri, precum și cele de gestionare a contactelor, a întâlnirilor și a proiectelor cu funcții suplimentare pentru o comunicare cuprinzătoare în orice domeniu:

  • Mesajele pot fi prevăzute cu o semnătură de e-mail, pe lângă textele clasice, imagini sau logo-uri - inclusiv afișarea semnăturii scrise de mână - și poate fi integrată și o carte de vizită electronică.
  • Mesajele de e-mail pot fi sortate în funcție de conversații, care pot fi subiecte sau subiecte, creând astfel o imagine de ansamblu mai bună în căsuța de primire. Sortarea poate fi utilizată și pentru a șterge mesaje.
  • Funcția de căutare convinge prin opțiuni de filtrare îmbunătățite, care includ și categorii.
  • QuickSteps rezumă sarcinile de rutină tipice, utilizate frecvent, astfel încât procesele tipice să poată fi, de asemenea, automatizate.

OneNote 2010

OneNote este un caiet electronic - dar oferă o imagine de ansamblu mai bună în comparație cu caietele și cărțile mici. Prin intermediul cloud-ului, notele stocate în el pot fi folosite și pentru colaborarea cu colegii, fiind astfel disponibile oriunde și în orice moment. OneNote convinge, de asemenea, cu aceste noi caracteristici:

  • Atunci când creați un nou caiet, acesta conține deja în mod automat filele "General" și "Note nedepuse", precum și "Business", "Utilizări cele mai frecvente" și "Știri".
  • Caietele create pot fi împărțite în alte secțiuni, după cum se dorește, și pot fi modificate din nou în orice moment.
  • De asemenea, se pot crea pagini goale, care pot fi redenumite sau subdivizate ulterior, dacă este necesar.

Publisher 2010

Software-ul de editare este conceput pentru a crea publicații de înaltă calitate, gata de imprimare și profesionale pentru utilizarea online.

  • Un număr mare de șabloane sunt disponibile în acest scop: de la cărți de vizită și invitații la corespondența de afaceri - de asemenea, online ca buletine de știri prin e-mail - și de la pliante la cataloage extinse.
  • Toate șabloanele incluse pot fi personalizate și salvate pentru reutilizare.
  • Pe lângă imaginile disponibile la nivel local, pot fi inserate direct și fișiere clip art de pe Office.com și fișiere de imagine de pe Internet.
  • Pentru editarea grafică a textelor și a graficii sunt disponibile diverse efecte, cum ar fi umbra și lumina, precum și 3D.

Access 2010

Microsoft Access este o soluție cuprinzătoare de baze de date pentru profesioniști, dar și pentru începători, pentru a structura în mod optim cantități mari de date și a le pune la dispoziție pentru diverse aplicații. Programul puternic oferă o gamă largă de instrumente, componente modulare și șabloane pentru a proiecta imediat baze de date pentru aplicații individuale:

  • Noile funcții de formatare sprijină crearea de formulare profesionale.
  • Crearea, editarea și gestionarea regulilor de formatare condiționată au loc într-o vizualizare centrală.
  • Noua vizualizare Backstage poate fi utilizată pentru a verifica în mod centralizat compatibilitatea bazei de date cu Internetul, pentru a defini relațiile dintre tabele și pentru a îndeplini numeroase alte funcții.
  • IntelliSense acceptă generatorul de expresii simplificat la crearea de formule și expresii, reducând astfel erorile.
  • Noul proiectant de macrocomenzi face ca aplicarea unei logici mai complexe să fie și mai intuitivă, permițând extinderea în orice moment a aplicațiilor de baze de date.
  • Datele pot fi importate dintr-o varietate de surse externe, inclusiv Microsoft Excel, SQL Server și Outlook, precum și din alte baze de date Access.
  • Utilizatorii Microsoft SharePoint Server 2010 pot, de asemenea, să facă bazele de date disponibile online pe internet cu ajutorul funcției Access Services. Chiar și utilizatorii care nu au un client Access pot deschide formulare și rapoarte Web în browser.

InfoPath 2010

InfoPath este un instrument de afaceri versatil pentru crearea de formulare personalizate care accelerează și standardizează colectarea și organizarea informațiilor. Întreprinderile, departamentele IT și dezvoltatorii pot utiliza componentele standard încorporate și controalele flexibile pentru a proiecta formulare pentru aplicații de afaceri, urmărirea timpului, sondaje și multe altele și pentru a le face disponibile într-o locație comună.

  • InfoPath include InfoPath Designer 2010 pentru proiectarea de formulare gata de utilizare cu elemente predefinite, reguli out-of-box și multe altele, InfoPath Filler 2010 pentru o completare mai rapidă și InfoPath Forms Services pentru implementarea pe un site web.
  • Pe lângă utilizarea locală, formularele InfoPath pot fi proiectate pentru a fi compatibile cu browserul pentru a lucra cu alte baze de date sau servicii Web prin intermediul SharePoint.
  • Prin intermediul conexiunii cu SharePoint Server 2010, formularele pot interacționa, de asemenea, cu date externe, de exemplu, pentru a controla automat fluxurile de lucru și pentru a îmbunătăți paginile web.

Cerințe de sistem pentru MS Office 2010 Professional Plus

Office 2010 Professional Plus este disponibil pentru descărcare în două versiuni: 32 de biți și 64 de biți. În funcție de sistemul de operare utilizat în prezent, se recomandă una dintre cele două versiuni. În mod implicit, se instalează versiunea PC pe 32 de biți pentru a evita problemele de compatibilitate ale versiunii pe 64 de biți cu calculatoarele sau sistemele de operare mai vechi. Versiunea pe 64 de biți are 4 GB de memorie, ceea ce este avantajos atunci când se lucrează cu fișiere Excel de cel puțin 2 GB. De asemenea, noua interfață cu panglică necesită mai mult spațiu pe hard disk în comparație cu versiunea anterioară. În general, se aplică următoarele cerințe minime:

  • Sisteme de operare: Windows 7 până la max. Windows 10 sau min. Windows Server 2003
  • Procesor: min. 500 MHz - pentru a putea utiliza toate funcțiile Outlook, se recomandă 1 GHz
  • Memorie: min. 256 MB RAM - pentru utilizarea serviciilor Outlook se recomandă 512 MB
  • Spațiu pe hard disk: min. 3,5 GB
  • Rezoluția imaginii: min. 1.024 x 576, min. placă grafică cu accelerare DirectX9c

Cumpărați MS Office 2010 Professional Plus ieftin la Wiresoft în magazinul online

Așa cum am menționat deja, ediția 2010 Professional Plus Edition de la Microsoft nu este disponibilă în comerțul convențional ca licență unică, ci este sau a fost oferită doar ca licență de volum pentru companii. În magazinul online Wiresoft puteți achiziționa software-ul Office 2010 Professional Plus ca licență pentru un singur utilizator și fără alte obligații de abonament; prin urmare, atunci când cumpărați de la Wiresoft, veți suporta costuri o singură dată la achiziționarea versiunii complete a programului, care oferă o gamă identică de programe ca și licența de volum originală Office.

Motivul: Licența disponibilă pentru un singur utilizator a Office 2010 Professional Plus Edition a fost anterior parte a unei licențe de volum utilizate de o companie. În cazul achiziționării unei licențe de volum, aceasta include dreptul de a revinde licențele software excedentare sau întreaga licență de volum - indiferent dacă au fost utilizate părți sau întreaga licență de volum. La vânzare, acestea sunt împărțite și convertite în licențe individuale și apoi denumite software folosit. Divizarea nu are niciun efect asupra funcționalității Office 2010 Professional Plus Edition sau asupra domeniului de aplicare a programelor incluse.

Cumpărați întotdeauna software în siguranță de la Wiresoft: MS Office 2010 Professional Plus nu este disponibil doar în magazinul Wiresoft la un preț deosebit de scăzut - achiziția dumneavoastră este, de asemenea, convenabilă prin descărcarea instantanee și în același timp sigură: deoarece Wiresoft vinde numai astfel de versiuni ale Office Professional Plus sau ale altor ediții sau versiuni Office care sunt identice cu produsele Microsoft originale respective; în plus, acestea provin din surse legale de la companii cu sediul în Europa. Puteți instala software-ul Office 2010 Professional Plus pe PC-ul dumneavoastră imediat după ce ați finalizat cu succes procesul de achiziție și descărcare - acesta este activat cu cheia de licență de volum inclusă, care este valabilă pentru o singură licență.

Achiziționarea acestui Office 2010 Professional Plus Edition ca software folosit în magazinul Wiresoft Software Shop nu reprezintă niciun risc legal pentru dumneavoastră, deoarece comerțul cu software folosit este permis legal, lucru confirmat și de numeroase hotărâri judecătorești.

Cumpărarea de software folosit de la Wiresoft este o modalitate accesibilă pentru clienți de a utiliza edițiile Office, cum ar fi Professional Plus 2010. Prin urmare, printre clienții noștri se numără atât persoane fizice, cât și persoane fizice și IMM-uri, care beneficiază toate de oferta noastră de software ieftin!

În magazinul de software Wiresoft veți găsi pe lângă Office-Edition 2010 Professional Plus și alte versiuni, precum și alte programe Microsoft ca versiune de achiziție la preț redus pentru descărcare. Dacă aveți întrebări cu privire la acest software sau la orice alt software Microsoft Office, apelați pur și simplu la consultanța noastră competentă prin e-mail, telefon sau chat.

Citiți, scrieți și discutați recenzii...mai mult
Comentariile clienților pentru "MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS"
9 mai 2019

Super!

Scrieți o recenzie
Recenzile vor fi activate după verificare.
Vă rugăm să introduceți șirul de caractere în câmpul de text de mai jos.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Am luat act de reglementările privind protecția datelor.

MICROSOFT OFFICE 2010 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2010 STANDARD
127,20 RON * 212,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2007 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2007 STANDARD
55,80 RON * 93,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2007 ENTERPRISE MICROSOFT OFFICE 2007 ENTERPRISE
112,20 RON * 187,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 HOME AND BUSINESS MICROSOFT OFFICE 2021 HOME AND BUSINESS
876,60 RON * 1.461,00 RON *
MICROSOFT EXCEL 2010 MICROSOFT EXCEL 2010
71,40 RON * 119,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
409,20 RON * 682,00 RON *
MICROSOFT OFFICE 2021 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2021 STANDARD
757,80 RON * 1.263,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL
44,40 RON * 74,00 RON *
MICROSOFT WORD 2010 MICROSOFT WORD 2010
70,80 RON * 118,00 RON *
MICROSOFT PUBLISHER 2010 MICROSOFT PUBLISHER 2010
71,40 RON * 119,00 RON *
MICROSOFT ACCESS 2010 MICROSOFT ACCESS 2010
71,40 RON * 119,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 11 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 11 PROFESSIONAL
252,60 RON * 421,00 RON *
MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL MICROSOFT WINDOWS 10 PROFESSIONAL
142,20 RON * 237,00 RON *
MICROSOFT VISIO 2019 STANDARD MICROSOFT VISIO 2019 STANDARD
564,00 RON * 940,00 RON *
MICROSOFT OFFICE MAC 2008 STANDARD MICROSOFT OFFICE MAC 2008 STANDARD
97,80 RON * 163,00 RON *
Ultima vizualizare